“Fantastisk mat och ett underbart besök”

Armacia Italiensk Restaurang
Rankad som nr 68 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Underbar mat, var här med killen och vi hade en så fantastiskt smakupplevelse. Jättehärligt bemötande från alla och vi kände oss otroligt välkomna och glada. Mycket tillmötesgående gällande önskemål och frågor, allt som allt ett perfekt besök!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack JohannaSaari

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

En italiensk restaurang som har ett härligt utbud av många rätter. Ligger centralt och det är enkelt att hitta. Själva inredningen och mysfaktor har lite att önska men maten är super så detta rekommenderas verkligen.

Tack jonasi998
Omdömet skrevs 17 juni 2021

Vi har ätit på alla möjliga Italienska restauranger i hela Skåne / I Polen med samt i själva italien men deras mat och service och omtanken hela deras familj är suverän!

Tack 250anjab
skyfly33, Proprietario på Armacia Italiensk Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2021

Thank you very much for your excellent review. You are the best, and always welcome

Omdömet skrevs 10 juni 2021

Väldigt bra priser och mycket god mat. Över förväntan verkligen. Betydligt bättre än det kan verka vid första syn.

Tack 626oscaro

Thank you for excellent review. You are always welcome

Omdömet skrevs 8 maj 2021

Åt här en veg pasta med svamp örter och chili. Upplägget var för det första inte alls tilltalande. Men givetvis smakade jag på rätten ändå. Det smakade ungefär som det såg ut. Jag åt inte mer än några gafflar, det gick inte att få i sig mer. Fick frågan från 2 serveringspersonal hur det smakade och jag var ärlig med vad jag tyckte. Mottogs inte väl av en av de yngre killarna som arbetade där, bemötande var inte alls trevligt. Är själv utbildad servitris och vet hur man ska bete sig i ett serviceyrke. Såg att någon annan hade skrivit liknande om denna maträtt. Och svaret från ledningen lämnar mkt att önska. Kan hända att annan mat var bättre där men denna rätt för 150 kr gick enligt mig inte att äta. Betalade och gick sen och åt en pizza på hotellet. Önskar jag hade gjort det från början...

Datum för besöket: maj 2021
Tack 994mariaf

I am sorry you did not enjoyed our fettuccine ai porcini, that cost 150kr because carl joanes mushrooms are expensive one. You most probably are not used to eat that kind of mushrooms.

We sell daily between 30 and 50 fettuccine ai porcini, and customers are happy about that and come back frequently. If you ordered a wrong plate that does not matches your taste, is not a problem of the restaurant, you could easly order another plate ( we have 60 dishes in our menu).

About waiter or waitress behaviour that must be always kind and gentle, so if someone was not nice with you we will take position with our staff to improve.

Resenärer som tittade på Armacia Italiensk Restaurang tittade också på

Besökt Armacia Italiensk Restaurang? Berätta vad du tyckte!