“Jätte god mat”

Rankad som nr 76 av 959 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 25 september 2020

Denna restaurangen har väldigt god mat, god vin och det som toppade allting var servicen de hade och hur man blev bemött! Jag rekommenderar verkligen

Datum för besöket: september 2020
Tack salmansV1402ZA
skyfly33, Proprietario på Armacia Italiensk Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2020

Vi är verkligen glada att veta att du har hittat dig bra och fått noggrann behandling.
tack så mycket

Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Fruktansvärt. Vi beställde en rätt med pasta svamp vitlök chilli och örter och får in en rätt som ser ut som grå barnmat. Jag försöker att inte dömma ut rätten på det vidriga utseendet och smakar. Smaken påminner om hur gödsel luktar. Helt fruktansvärt. Vi var två personer som tog samma rätt och ingen utav oss kunde ta mer än en tugga. Vi sa till personalen vad vi tyckte men fick ändå betala fullpris. Jag skulle absolut inte rekommendera denna restaurang till någon.

Tack G4536XKlindab
skyfly33, Proprietario på Armacia Italiensk Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2020

Dear Mme, same day we had customers real lovers of karljones porcini mushrooms that emptied the plate drinking good quality wine with it, and congratulated us. And we have customers coming every day for same pasta, they love it. You did not pay it full price did you release that? Did you relise that you got 2 free bruschetta bread? Are you able to read bills? And menu? It was offered you another plate our menues have 60 options. You emptied your penne arrabbiata friend plate...... Nothing else to say about how sad was penne arrabbiata? If you don't have money to spend don't go to restaurant better fast food. I think it was a mistake from our part you should have paid everything as food you waisted is expensive quality food perfectly done from italian experienced chef!

Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Restaurangen som kanske inte ser så mkt ut på utsidan men där maten väger upp allt!
Vi tog deras chark antipasti och den var fantastiskt god! 10 av 10 efter detta tog vi båda olika pastarätter som var fantastiskt goda!
Servicen var kanonbra och kan varmt rekommendera denna lilla mysiga restaurangen!

Tack Jonnekkk
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Vilken bra restaurang trots att utsidan ser något oansenlig ut. Fantastisk italiensk mat, väldigt bra och trevligt bemötande samt prisvärt. Vi tog Antipasto All’Italiana med olika charkuterier, mozzarella och annat gott samt pizza Formaggi. Förrätten är stor nog att dela på två och pizzan var ljuvlig med tunn och krispig botten. Tiramisun var också bra. Det kändes verkligen som om vi var i Italien. Nästa gång vi kommer till Malmö så kommer vi tillbaka till Armacia och tar med övriga i familjen!

Tack AstridHelene65
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk tomatpasta (penne) och bästa servicen. Engelsktalande. Genomresa genom Malmö, mysig miljö

Tack thorkel447

Resenärer som tittade på Armacia Italiensk Restaurang tittade också på

Besökt Armacia Italiensk Restaurang? Berätta vad du tyckte!