“Fantastisk italiensk mat!”

Rankad som nr 92 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Vilken bra restaurang trots att utsidan ser något oansenlig ut. Fantastisk italiensk mat, väldigt bra och trevligt bemötande samt prisvärt. Vi tog Antipasto All’Italiana med olika charkuterier, mozzarella och annat gott samt pizza Formaggi. Förrätten är stor nog att dela på två och pizzan var ljuvlig med tunn och krispig botten. Tiramisun var också bra. Det kändes verkligen som om vi var i Italien. Nästa gång vi kommer till Malmö så kommer vi tillbaka till Armacia och tar med övriga i familjen!

Tack AstridHelene65

Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk tomatpasta (penne) och bästa servicen. Engelsktalande. Genomresa genom Malmö, mysig miljö

Tack thorkel447
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket mysig italiensk restaurang med italiensk personal i hjärtat av Malmö. Lugnt även sent på kvällen så passar barnfamiljer. Spelar klassisk musik.

Tack kiaw69
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Boka bord! Vi hade möjligen otur att komma när det var många bokade gäster.
Lite ovan personal, så det tog sin tid, men ändå väl värt att vänta på! Det är en Italiensk restaurang, inte snabbmat!
Riktigt bra "starter" med charkuterier, ost och grönsaker mm. Mycket välsmakande och absolut italienska smaker. Fin musselpasta med bra sälta och god olja.
Goda pizzor på tunn botten som i Italien, inte den försvenskade varianten.
Nästa gång är det lamm och skaldjur som skall smakas av. Det vi såg hos andra gäster gav mersmak.

Datum för besöket: juli 2020
Tack olofe2018
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Ute i god tid och bokade bord. God mat. Prisvärt. Utmärkt service. Trevlig atmosfär. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Annelios

Resenärer som tittade på Armacia Italiensk Restaurang tittade också på

Besökt Armacia Italiensk Restaurang? Berätta vad du tyckte!