“Ljuvligt!”

Armacia Italiensk Restaurang
Beställ online
Rankad som nr 133 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Serviceminded och varm personal som serverar sjukt god italiensk pasta och gott vin i en lokal som lika gärna kunde varit en kvarterskrog i Italien - hit kommer vi gärna igen!

Datum för besöket: januari 2020
Tack pernillamy
skyfly33, Proprietario på Armacia Italiensk Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2020

Tack för din fantastiska recension, jag är glad att du gillade dig och hoppas att välkomna dig igen.

Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Personalen var trevlig men rätt så på. Kändes stelt att sitta där när de stod en bit bort och bara stirrade. Pizzan var ingen höjdare. Den kändes vattnig och var ganska smaklös. Skulle nog inte själv komma tillbaka hit.

Datum för besöket: januari 2020
Tack persson01
Omdömet skrevs 3 december 2019

Vi tog dagens och för 95 kronor fick jag en fin pizza och en läsk. Personalen hade inget emot att ge mig en kartong för att ta hem det jag inte orkade. På hörnet av Gustav bredvid Burger King men ändå aningen undanskymt. Litet och rätt mysigt. Nya ägare. Bredvid oss åt de pasta som såg smarrig ut. Den provar vi nästa gång.

Datum för besöket: december 2019
Tack Pia J

Omdömet skrevs 26 november 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig och genuin italiensk restaurang i centrala Malmö. Rejäla portioner av underbar pasta!

Datum för besöket: november 2019
Tack Marie A

Omdömet skrevs 26 november 2019

Vi skulle äta på en fin restaurang i Malmö men gick därifrån då personalen var riktigt hemska. Men tur var det för granne låg denna riktigt bra Itialenska restaurangen. Vi hade en riktigt trevlig helkväll med fantastisk god mat och en supertrevlig personal.

Rekommenderas starkt

Datum för besöket: november 2019
Tack jonast703

Resenärer som tittade på Armacia Italiensk Restaurang tittade också på

Besökt Armacia Italiensk Restaurang? Berätta vad du tyckte!