“Bra mat och trevlig service”

Armacia Italiensk Restaurang
Beställ online
Rankad som nr 133 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 3 december 2019

Vi tog dagens och för 95 kronor fick jag en fin pizza och en läsk. Personalen hade inget emot att ge mig en kartong för att ta hem det jag inte orkade. På hörnet av Gustav bredvid Burger King men ändå aningen undanskymt. Litet och rätt mysigt. Nya ägare. Bredvid oss åt de pasta som såg smarrig ut. Den provar vi nästa gång.

Datum för besöket: december 2019
Tack Pia J
skyfly33, Proprietario på Armacia Italiensk Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2020

Tack för din fantastiska recension, jag är glad att du gillade dig och hoppas att välkomna dig igen.

Omdömet skrevs 26 november 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig och genuin italiensk restaurang i centrala Malmö. Rejäla portioner av underbar pasta!

Datum för besöket: november 2019
Tack Marie A

Omdömet skrevs 26 november 2019

Vi skulle äta på en fin restaurang i Malmö men gick därifrån då personalen var riktigt hemska. Men tur var det för granne låg denna riktigt bra Itialenska restaurangen. Vi hade en riktigt trevlig helkväll med fantastisk god mat och en supertrevlig personal.

Rekommenderas starkt

Datum för besöket: november 2019
Tack jonast703

Omdömet skrevs 6 november 2019

Jag och min fru var i närheten av denna restaurang som vi aldrig sett tidigare (bor ej i Malmö) och gick in på vinst eller förlust. Det blev en storvinst. Vår mat var god och vällagad på fräscha råvaror med en speciell touch som föll oss i smaken. Det tog tid, men inte så det störde. Bra priser - i vårt tycke. Vi satt vid ett fönsterbord och upplevde uppassningen som mycket god. Rekommenderar detta ställe varmt! Vi kommer att äta där igen, garanterat...

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Ronny N
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

God mat, bra service. Prisvärt och mysigt! Det känns som att vara tillbaka i en liten gränd i italien.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack G7192HFwilliama

Resenärer som tittade på Armacia Italiensk Restaurang tittade också på

Besökt Armacia Italiensk Restaurang? Berätta vad du tyckte!