“Ät inte portobello hamburgaren”
Omdöme om Shiso Burger

Shiso Burger
Rankad som nr 282 av 955 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt äcklig portobello hamburgare med alldeles för mycket mögelost på. Smakade lite kräk om man ska vara helt ärligt, varken jag eller min kille kunde äta den. Maten var överlag väldigt flottig och slabbig, även märkliga smakkombinationer som inte passade ihop. Ät inte här, godare på McDonalds i princip.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 135tildas

Omdömet skrevs 15 november 2019 från mobil enhet

Smakade inte dåligt, men va inget speciellt. Finns mkt bättre och billigare hamburgerställe i närheten. Valde detta då vi va ett relativt stort sällskap en fredagkväll och det fanns platser för oss alla. Beställde en cheeseburgare med pommes, men det va inget märkvärdigt. Genomstekt burgare och smaklösa tillbehör. Bättre än ett snabbmatsställe men inte mycket mer.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack kieronzor
Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Coleslaw helt utan syra, frågade köket om vinäger, de hade ingen. Mysig atmosfär och musik, trist mat.

Datum för besöket: november 2019
Tack Berit V
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

Blev tipsad om detta ställe när jag var på besök i Malmö. En mycket positiv upplevelse! Snyggt inrett ställe vid Gustav Adolfs torg. Åt en ” Bulgogi burger” som var väldigt god, rikligt med pommes och snyggt presenterat. Prisvärt och de serverar öl och vin till rimliga priser.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack svenrinmans
Omdömet skrevs 3 oktober 2019 från mobil enhet

Bra hamburgare och god efterrätt.
Servicen var helt utmärkt.
Lokalen är väl sådär men helt ok. Tror att barnbarnet uppskattade musiken i högtalaren mer än vad jag gjorde.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 704hansg

Resenärer som tittade på Shiso Burger tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Shiso Burger? Berätta vad du tyckte!