Tripadvisor

Shamiat Restaurant
Beställ online
Rankad som nr 128 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 21 oktober 2019

Maten är jätte gott och service är underbar.
Trevligt ställe för familjen och vänner.
Är starkt rekommenderat

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack Lara1267

Omdömet skrevs 25 september 2019 från mobil enhet

Rymlig restaurang med bra service & god mat! En exotisk meny med många läckerhet, rekommenderar de kalla rätterna speciellt! Maträtterna är till för att dela, därav är det lätt att beställa in mycket mat! Speciellt då priserna är väldigt förmånliga!

Datum för besöket: september 2019
1  Tack rfcase
Omdömet skrevs 30 augusti 2019

Beställde in alldeles för mycket mat - prisvärt och riktigt gott. Orkade inte äta upp allt men blev erbjuden att ta med mig resten. Trevlig personal.

1  Tack 116MS
Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Vi bjöd 75 personer på den syriska buffén. Fantastisk gott, rikligt och vackert. Jag rekommendera Shamiat varmt

Tack Eva I
Omdömet skrevs 21 augusti 2019 från mobil enhet

Som vanligt fantastiskt god mat! Både via restaurang och catering - rekommenderar alla som ännu inte har smakat mat från Shamiat att göra så!:)

Tack sogandsogandsogand

Resenärer som tittade på Shamiat Restaurant tittade också på

Besökt Shamiat Restaurant? Berätta vad du tyckte!