“Enkelt mysigt ställe”

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Bra husmanskost på vardagar och mycket bra läge mitt på Gustav Adolfs Torg mitt i Malmö.
Bra dagens och en stor stark eller vin för ca 100:- på en uteservering i centrala Malmö. Oslagbart.
Finns även de vanliga chinaboxsrätterna som är bra.

Tack JonasJarnhus

Omdömet skrevs 9 juli 2017

Trevlig uteservering mitt på torget. Billigt vin / öl. Ät inte maten även om det är billigt - den ganska förfärlig. Surmulen personal, som knappt förstår svenska. Näh - dit går jag inte igen.

Tack eva w
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Maten var helt ok. Kunde inte få ett glas vatten, tvungen köpa en läsk. Inte speciellt mycket i den lilla boxen

Tack Emanuel M
Omdömet skrevs 2 november 2016

Välj två rätter antingen med nudlar eller ris. Du får det i en box. Pris ca 60 kr. Ingen jättehit precis men det funkar.

Tack eraad2001
Omdömet skrevs 20 september 2016

När jag blir sugen på en kokt smal eller tjock korv tar jag mig till Orvars, på den har jag en god senap och avnjuter detta stående utanför, jag stannar utanför kiosken om jag skulle vilja ha en till.

Tack Anders S

Resenärer som tittade på China Box tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt China Box? Berätta vad du tyckte!