Öppet i dag: 12:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Kommer absolut tillbaka!

Bokade zombierummet ihopa med kompisarna och hade så otrooooligt kul! Så fort timmen hade runnit ut ... läs mer

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan
gototh
Malmö, Sverige
Rekommenderar, kommer verkligen tillbaka

Väldigt roliga och bra escaperoom med mycket detaljer, rekommenderar verkligen att besöka ... läs mer

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan
Selmaobaid
från mobil enhet
Läs alla 287 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Malmö
från 38,13 US$
från 21,94 US$
från 21,94 US$
från 6,41 US$
Mer information

Supertrevligt med en väldigt trevlig Game master Nora! Vi var mycket nöjda med vår upplevelse av rummet Bunkern! Vi kommer garanterat tillbaka för att prova fler rum i framtiden.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack JLCH92
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Mycket roligt äventyr som förutsätter bra samarbete och kluriga lösningar. Alla uppgifter var genomtänkta och det var tydligt när man löste dem. Rekommenderas starkt!

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack 690jonasm
Omdömet skrevs 15 juli 2021 från mobil enhet

Riktigt roligt! Fungerade bra med två vuxna och barn i åldern 10-12 (prison break). Tack Noora för grym inlevelse i skådespelet och superb service!!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack dartagnanm
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Spelade zombie lab och det var sjukt roligt! Rekommenderar verkligen detta, så värt besöket! Personalen var jättetrevliga, tack Alex för en bra upplevelse!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack QueenLkwbexpcna123
Omdömet skrevs 27 juni 2021 från mobil enhet

Detta var första gången jag spela escape room och rekommenderar det verkligen! Hade en otroligt bra tid här och ”zombie” var en oerhört rolig bana som var lagom svår för nybörjare. Dessutom gjorde Zoe hela upplevelsen väldigt mycket bättre med hennes hjälp och entusiasm. Kommer definitivt åka hit fler gånger med både vänner och familj.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack Lisagullithuresson