Öppet i dag: 12:00 - 16:45
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Alex är grym som fängelsevakt!

Jättekul upplevelse! Funkade jättebra som familj med äldre barn men hade lätt kunnat tänka mig att ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Malin B
superkul!!!

Prison break var en superkul familjeaktivitet. Vårt första escape room, 2 vuxna + 3 barn. 14 ... läs mer

U5709AFmarier
Läs alla 263 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Malmö
från 39,78 US$
från 23,77 US$
från 6,68 US$
från 142,28 US$
Omdömet skrevs 19 april 2021

Riktigt roligt ställe! Shout-out till Malte som gav oss en spännande upplevelse. Kommer definitivt komma tillbaka

Tack philipjthedrummer
Omdömet skrevs 12 april 2021

Rätt utmanade men fett kul. En gnutta spooky så lämna barnen hemma för just detta rummet.
P.s Shoutout till Zoey, bästa hosten

Tack Albin H
Omdömet skrevs 12 april 2021

Tusen tack för en rafflande upplevelse för hela familjen!
Särskilt stort tack till Alex som inte bara var en utmärkt spelledare utan dessutom barnvakt till vår minsta familjemedlem, världsklass:)

Tack Martin S
Omdömet skrevs 12 april 2021

Otroligt rolig aktivitet för en grupp. Tuffa utmaningar och knepiga gåtor. Rekommenderar! Personalen var supertrevliga.

Tack anna2021524
Omdömet skrevs 12 april 2021

Tack för en helt fantastisk upplevelse. Grymt bemötande av personalen och ett extra supertack till Malte som vägledde oss genom hela resan. Vi kommer lätt tillbaka och testar fler rum!!!!!!

Tack 220sandra