“Har inte ens testat maten men kan redan sig att det är skit.”
Omdöme om Tugg Burgers Malmö

Tugg Burgers Malmö
Rankad som nr 19 av 47 Smått och gott i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Jag och mina vänner skulle till Tugg Malmö och när vi hade kommit dit och skulle beställa vår mat så får vi höra att vi är 3 minuter försenade för att kunna köpa hamburgare + meny. Alltså behövde man köpa menyn separat. Och man är ju inte så dum så att man köper bara en hamburgare för 110kr. Så detta blev en katastrof innan jag ens hade testat maten.

Datum för besöket: maj 2021
Tack mannen040

Omdömet skrevs 26 februari 2021

Jag har varit och ätit på tugg med min familj. Jättegod mat. Men det går knappt att vistas i lokalen för ventilationen är så dålig. Det sticker i näsan av stekos och lukten fastnar även på kläder och i hår. Det går inte att gå vidare någonstans efter ett besök här på grund av att man luktar så äckligt. Kommer bara gå hit igen om jag kan sitta på uteservering. Synd på ett bra ställe.

Datum för besöket: februari 2021
Tack emmaa764
Omdömet skrevs 1 februari 2021 från mobil enhet

Av en händelse slank vi in här och hann beställa innan de stängde. Vi var mycket nöjda. Jag tog burgare med blåmögelost och det varcen hit. Härlig sallad till och ljuvliga sötpotatisfrittar beställde jag till och det var ett utmärkt val. God öl dessutom. Vi återkommer gärna.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 15 december 2020 från mobil enhet

Riktigt goda och saftiga burgare samt otroligt trevliga tillbehör. Dock kan man tycka att det är aningen dyrt för burgare men det har varit värt det hittills för mig!

Datum för besöket: december 2020
Tack astreasveabacke
Tina S, Marknadsföring på Tugg Burgers Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2020

Superhärligt att höra, tusen tack!

Omdömet skrevs 15 november 2020

Skulle fira min sons 18-årsdag med att hämta mat på Tugg i Malmö. På hemsidan stod det "Restaurangen är offline och tar ej emot beställningar" så för säkerhets skull ringde jag och frågade om det inte gick att beställa för avhämtning. Fick besked att det gick utmärkt men att de inte tog beställningar via Foodora just nu. Eftersom det var upptaget på telefon och onlinebeställningsfunktionen inte fungerade tog vi bilen till stan, parkerade och gick till restaurangen för att beställa och ta med oss maten hem, vilket enligt samtal bara ca 1 timme innan inte skulle vara några problem. Då får vi besked om att de inte har några förpackningar för att kunna hämta mat. På en lördagkväll strax efter 18 precis när folk börjar hämta middag! Mitt i Coronatider när man kan tänka sig att extra många vill hämta och man väl förbereder sig på det så har de inga möjligheter till avhämtning pga att de inte köpt in förpackningar! Ok det kan väl hända kanske men säg då det när man ringer strax innan! Och beklaga och be om ursäkt när man kommer till restaurangen helt i onödan (och på deras inrådan) vilket inte skedde. Overkligt dåligt!

Datum för besöket: november 2020
Tack AndreasWen

Resenärer som tittade på Tugg Burgers Malmö tittade också på

Besökt Tugg Burgers Malmö? Berätta vad du tyckte!