“Utmärkt helglunch”

Rankad som nr 12 av 969 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Insåg av en händelse att det låg en riktigt bra restaurang i Malmö Konsthall. Stor variation på utbudet av rätter gjorde det svårt att välja. Utmärkt salladsbord ingick. Många ovanliga alternativ. Nyttiga! Jättegott bröd också. Och som pricken över i, när vi var där, en trio som spelade. Klart värt ett besök.

Datum för besöket: april 2018
Tack Pynde

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Fantastiskt god och vällagad lunch.
Smak erbjuder inte många rätter (en kött, en fisk, en vegetarisk/vegansk), men maten är något alldeles extra.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Karin A
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Ett toppval för dig som ska bjuda på lunch till någon du känner som är van vid hög nivå. Alltid lika god buffé som ingår i lunchen. Stans godaste bröd dessutom.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Mats J
Omdömet skrevs 18 februari 2018

Smak lever upp till sitt namn, vi var tre personer som tog var sitt alternativ av dagens lunch, fisk, kött och soppa.
All tre alternativ smakade jättebra, rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2018
Tack 193h_kanb
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Vi blev rekommenderad att gå hit. Det är en mysig och inspirerande restaurang med riktig fin och god mat. Gå gärna dit. Ni kommer bli nöjda.

Datum för besöket: februari 2018
Tack sveavest

Resenärer som tittade på Smak Malmö Konsthall tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Smak Malmö Konsthall? Berätta vad du tyckte!