“Bara plus!”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 4 av 967 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Rawtastic grundades i Berlin 2015 och öppnade sin andra restaurang i Malmö april 2018. Mat är vår passion och vi älskar att servera nya versioner av klassiska rätter. Allt på Rawtastic är raw, växtbaserat, organiskt, och glutenfritt. Vi erbjuder en unik kulinarisk upplevelse. Bokning rekommenderas.
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Många trevliga överraskningar! Vi provade deras smakresa från förrätt till efterrätt med deras vinpaket. Hela kombinationen gjorde det till en minnesvärd kväll.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Kenneth_Taby

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Otroligt god mat där hela sällskapet var djupt imponerade över den veganska maten. Trevlig presentation av både mat och vin som förhöjde helhetsupplevelsen. Trevlig personal och bra service. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack 122fridak
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Bästa raw fooden jag har ätit, och mycket imponerad av den veganska ostbrickan Blir ett till besök nästa gång jag är i Malmö!

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack 993clarae
nomadbelluni, Owner på The Raw Kitchen Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2021

Hej Clara
Tack för dina fina ord, så kul att läsa att din Raw Kitchen Experience var lyckad! Vi ses nästa gång!

Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Vi beställde ett gäng olika rätter och alla var helt otroliga. Fräscht och nytänkande. Bäst av allt var naturvinet och Zoodles. Dessutom prisvärt. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack lilmils
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Riktigt fin helhetsupplevelse! Familjemiddag med allätare och en vegan, alla lika nöjda.

Det ser inte mycket ut på utsidan, men upplevelsen av maten, drycken och dess presentation av trevlig personal gjorde det riktigt värt ett besök!

Avsmakningsmenyn blev vi mätta på, men inte så att någon rullar hem med ont i magen. Vi blev nöjda med alla dess smårätter parat med det goda naturvinet.

Återstår att lära oss mer om ursprunget av alla ingredienser och hur restaurangen resonerar kring hållbarheten bakom hur de framställs.

Tack för en fin kväll!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Flynn S

Resenärer som tittade på The Raw Kitchen Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt The Raw Kitchen Malmö? Berätta vad du tyckte!