“Nytt favvoställe!”

Boka bord
tors 21/1
20:00
Rankad som nr 6 av 959 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Rawtastic grundades i Berlin 2015 och öppnade sin andra restaurang i Malmö april 2018. Mat är vår passion och vi älskar att servera nya versioner av klassiska rätter. Allt på Rawtastic är raw, växtbaserat, organiskt, och glutenfritt. Vi erbjuder en unik kulinarisk upplevelse. Bokning rekommenderas.
Omdömet skrevs 2 december 2020

Kan varmt rekommendera! Jättegott och jättefint bemötande. Missa för allt i världen inte cashewosten - den är magiskt god!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack silenceiswild

Omdömet skrevs 21 november 2020 från mobil enhet

Bra service och avslappnad stämning. Maten var för en köttälskare mycket god. Den mindre köttätande personen njöt av utbudet. Mycket god mat. Saknade något varmt annars full pott på avsmakningsmenyn. ❤️

Tack Pioneer05058742073
Omdömet skrevs 8 november 2020

Supergott och vacker presentation. Smakrik och spännande. Var särskilt imponerad av cashew-osten. Trevligt bemötande

2  Tack Rhona D
Omdömet skrevs 6 november 2020

Super intressant koncept med raw-food!
Kändes väldigt fräscht och det var supergott!
Dom visste vad dom sysslade med! 5-stjärnor!

Tack 863m_nsl
Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Jag köpte ramslök och brushetta och ville äta upp båda i ert svep men lyckades magiskt hålla mig. Men de lät vara slut redan ikväll. Ooootroligt goda!!!

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack tovah361

Resenärer som tittade på The Raw Kitchen Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt The Raw Kitchen Malmö? Berätta vad du tyckte!