“En smak upplevelse”

Boka bord
tors 26/11
20:00
Rankad som nr 6 av 946 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Rawtastic grundades i Berlin 2015 och öppnade sin andra restaurang i Malmö april 2018. Mat är vår passion och vi älskar att servera nya versioner av klassiska rätter. Allt på Rawtastic är raw, växtbaserat, organiskt, och glutenfritt. Vi erbjuder en unik kulinarisk upplevelse. Bokning rekommenderas.

Supergott och vacker presentation. Smakrik och spännande. Var särskilt imponerad av cashew-osten. Trevligt bemötande

Datum för besöket: november 2020
2  Tack Rhona D

Super intressant koncept med raw-food!
Kändes väldigt fräscht och det var supergott!
Dom visste vad dom sysslade med! 5-stjärnor!

Datum för besöket: november 2020
Tack 863m_nsl

Jag köpte ramslök och brushetta och ville äta upp båda i ert svep men lyckades magiskt hålla mig. Men de lät vara slut redan ikväll. Ooootroligt goda!!!

2  Tack tovah361

Jag har tyvärr inte varit på plats, men är en nöjd kund sedan cirka ett halvår tillbaka. Som vegan sedan 4 år är den här typen av ost något som jag verkligen har saknat... Beställer med jämna mellanrum – och de levereras från Malmö till Göteborg cirka en gång i månaden.

2  Tack johannesgustavsson

Vi provade ostarna från Casheury och de är inte bara en visuell upplevelse då smaken är lika magisk som utseendet på ostarna. Dessa ostar visar hur långt vi har kommit i utvecklingen av veganska produkter. Om du vill gå ut och äta en ostbricka är det hit du ska gå. Detta är så efterlängtat, smakfulla, eleganta och fantasirika veganska ostar.

1  Tack 116helenaj

Resenärer som tittade på The Raw Kitchen Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt The Raw Kitchen Malmö? Berätta vad du tyckte!