“En smakupplevelse som ingen annan!”

The Raw Kitchen Malmö
Boka bord
fre 30/10
20:00
Rankad som nr 6 av 948 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Rawtastic grundades i Berlin 2015 och öppnade sin andra restaurang i Malmö april 2018. Mat är vår passion och vi älskar att servera nya versioner av klassiska rätter. Allt på Rawtastic är raw, växtbaserat, organiskt, och glutenfritt. Vi erbjuder en unik kulinarisk upplevelse. Bokning rekommenderas.

Detta stället har något som passar alla! Allting på menyn är veganskt, glutenfritt, och fritt från processat! Maten var väääldigt imponerande, osten var till och med godare än mjölk ost, krämig och aromatisk. vi provade avsmakningsmenyn och då fick man prova lite av allt, rekommenderas! Massa naturviner har dom också <3 Fint mysigt litet ställe som ligger lite gömt. Här kan man verkligen känna sig trygg i att man stoppar i sig goda råvaror för kropp och själ både när det gäller mat och dryck! Desserten är out of this world!

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack rebeccarQ5953NB

Mysig vegansk raw food restaurang med en välkomponerad 5-rättersmeny.
Bäst: veganska ostar gjorde på cashew smaksatta med färska kryddor som t.ex ramslök .
Grymt goda pizzaslices. Den ena med färsk avokado och tomat och avokadocreme. Den andra med soltorkade tomater och ”mozzarella”.
Efterrätten var ”tirawmizu” gjord på dadlar, cashew, irish mosh, kokos och kokosmjölk. Den var utsökt tillsammans med en magisk cappuccino.
Plus även till kombuchan från South plains brewery.

Att det inte blir full pott beror på att nudelrätten(zucchini och sjögräs) var väldigt smaklös. Minus även för den höga musiken som i sig var ok men de dåliga högtalarna gjorde att det skar i öronen stundtals.

Men stark rekommendation om ni letar efter en vegansk restaurang.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Pellegrinho
Omdömet skrevs 13 september 2020

Finns ingen bättre rawfoodmat i hela Sverige. Måste besökas. Så värt ett besök. Prisvärt på alla sätt och vis. Denna gången fick vi testa lite nytt och lite önskat. Älskar denna maten.
Mvh Leffe och Lotta

1  Tack Leif L
Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Våra förväntningar var höga och de infriades!
Mycket god förrätt och huvudrätt och trevlig service!!!

1  Tack 896piab
Omdömet skrevs 13 september 2020

Förutsättningslöst besökte den mysiga restaurangen. Lockades av att smaka på ngt sockerfritt och glutenfritt. Maten var fräsch och välkomponerad. Förrätter var apptitretande och pizzan var god och mättande. Orkar man så är efterrätten (finns flera olika) ett måste. Tiramisu är att rekommendera. Första gången ser ett fantastiskt utbud av sockerfria efterrätter på en restaurang. Varmt rekommenderas!

2  Tack Mellie-MJ

Resenärer som tittade på The Raw Kitchen Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt The Raw Kitchen Malmö? Berätta vad du tyckte!