“Bästa rawfoodrestaurangen i Sverige”

The Raw Kitchen Malmö
Boka bord
lör 26/9
20:00
Rankad som nr 2 av 975 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Rawtastic grundades i Berlin 2015 och öppnade sin andra restaurang i Malmö april 2018. Mat är vår passion och vi älskar att servera nya versioner av klassiska rätter. Allt på Rawtastic är raw, växtbaserat, organiskt, och glutenfritt. Vi erbjuder en unik kulinarisk upplevelse. Bokning rekommenderas.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Finns ingen bättre rawfoodmat i hela Sverige. Måste besökas. Så värt ett besök. Prisvärt på alla sätt och vis. Denna gången fick vi testa lite nytt och lite önskat. Älskar denna maten.
Mvh Leffe och Lotta

1  Tack Leif L

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Våra förväntningar var höga och de infriades!
Mycket god förrätt och huvudrätt och trevlig service!!!

1  Tack 896piab
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Förutsättningslöst besökte den mysiga restaurangen. Lockades av att smaka på ngt sockerfritt och glutenfritt. Maten var fräsch och välkomponerad. Förrätter var apptitretande och pizzan var god och mättande. Orkar man så är efterrätten (finns flera olika) ett måste. Tiramisu är att rekommendera. Första gången ser ett fantastiskt utbud av sockerfria efterrätter på en restaurang. Varmt rekommenderas!

2  Tack Mellie-MJ

Trevlig personal. Intressanta smaker. Väntade bara en liten stund på att få maten. Hade det varit billigare hade vi ätit där oftare.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack familyblue
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Lite pricy, men absolut inte dyrare än annan fine dining. Jättegoda och mycket kreativa maträtter både till utseende och smak. Tog Tasting Menu, vilket var en häftig upplevelse. Verkligen tillagad med kärlek för mat, djur och natur. Ostarna var superdupergoda - alltså riktigt himmelrikes-goda!! Likaså efterrätterna! Kidsen tyckte om glassen, men inte maten :)

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack 189teresae

Resenärer som tittade på The Raw Kitchen Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt The Raw Kitchen Malmö? Berätta vad du tyckte!