“Ljuvligt ställe och fantastisk mat”

The Raw Kitchen Malmö
Boka bord
fre 14/8
20:00
Rankad som nr 1 av 958 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Rawtastic grundades i Berlin 2015 och öppnade sin andra restaurang i Malmö april 2018. Mat är vår passion och vi älskar att servera nya versioner av klassiska rätter. Allt på Rawtastic är raw, växtbaserat, organiskt, och glutenfritt. Vi erbjuder en unik kulinarisk upplevelse. Bokning rekommenderas.

Raw food har aldrig varit min grej men jisses vad gott det var på detta ställe. Ostbrickan var så himla god att även min vän som inte är vegan pep av glädje. Jag åt 4 ost-pizzan (mera ost! <3) och var som sagt väldigt positivt överraskad över hur fräsch, smarrig och uppfinningsrik den var. Det vita naturvinet var top notch!
Personalen var väldigt trevlig och stället jättemysigt.

Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: juli 2020
Tack U1910NKmichellel

Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Välkomponerad, fräsch mat. Variationsrikt. Fina råvaror. Väldigt rustik och enkel miljö med kreativ inredning och färgsättning från jordens samtliga hörn. Lämna kostymen hemma, tag snarare med batikskjortan och fjällrävenväskan.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Hermansson73
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

God rawfoodmat som ger energi och dessutom vacker för ögat. Lite trångt men revlig uteservering på sommaren.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Jazzrenfro
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse för oss som inte vanligt vis äter rawfood. Åt en Quattro formaggi och en avocado pizza till dessert Tirawmisu mycket gott. Återkommer gärna !

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack ahedstr0m
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Mysig miljö, och trevlig personal, fantastiskt goda efterrätter - to die for!! Något begränsad meny då det var fullt och de ej rekommenderade att ta avsmakningsmenyn.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack evalisamagn

Resenärer som tittade på The Raw Kitchen Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt The Raw Kitchen Malmö? Berätta vad du tyckte!