Tripadvisor

Boka bord
sön 5/4
20:00
Rankad som nr 1 av 934 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Rawtastic grundades i Berlin 2015 och öppnade sin andra restaurang i Malmö april 2018. Mat är vår passion och vi älskar att servera nya versioner av klassiska rätter. Allt på Rawtastic är raw, växtbaserat, organiskt, och glutenfritt. Vi erbjuder en unik kulinarisk upplevelse. Bokning rekommenderas.
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

God rawfoodmat som ger energi och dessutom vacker för ögat. Lite trångt men revlig uteservering på sommaren.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Jazzrenfro

Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse för oss som inte vanligt vis äter rawfood. Åt en Quattro formaggi och en avocado pizza till dessert Tirawmisu mycket gott. Återkommer gärna !

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack ahedstr0m
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Mysig miljö, och trevlig personal, fantastiskt goda efterrätter - to die for!! Något begränsad meny då det var fullt och de ej rekommenderade att ta avsmakningsmenyn.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack evalisamagn
Omdömet skrevs 10 december 2019 från mobil enhet

Ett av våra favoritställen! Både jag som är vete, mjölkallergiker samt mina barn älskar maten! Alla kan hitta nåt som de gillar här! Smakat det mesta, dock inte vin. Så det vet jag inte hur den smakar, men maten är värd att komma hit!

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack 735lanal
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Jag kan verkligen rekommendera avsmakningsmenyn med vinpaketet. Fantastiska smaker, och härliga presentationer, på såväl mat som dryck. Du som inte är van vid rawfood och funderar på om du kommer bli mätt..... du kommer definitivt bli mätt;) Personalen är dessutom jättetrevlig! Är du på besök i Malmö tycker jag verkligen du ska testa denna pärla innan du reser vidare.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack qarolinel

Resenärer som tittade på The Raw Kitchen Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt The Raw Kitchen Malmö? Berätta vad du tyckte!