“Fantastiskt bra! ”
Omdöme om Riket

Riket
Rankad som nr 510 av 962 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 13 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt kreativ mat i en hemtrevlig miljö och engagerad personal.
Som ett utmärkt exempel är den hravade och torkade äggulan som rivits över jordärtskockan.
Tack för maten!
Vi kommer absolut tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Magnus G

Omdömet skrevs 1 oktober 2020

Vi beställde ett helt gäng rätter med tillhörande vin när vi var där en lördagskväll. Mycket samarbetsvillig personal som var hjälpsamma då en i sällskapet är fysiskt behindrad och har svårt att gå.

Maten var mycket omsorgsfullt tillagad med mycket bra smakkombinationer och eftertanke. Därtill goda viner som passade väl ihop med den mat som erbjöds.

Allt som allt ett mycket trevligt besök och jag planerar absolut att besöka krogen igen vid tillfälle.

Datum för besöket: mars 2020
Tack johda86
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastiska mellanrätter som på sätt och vis är enkla- det är få ingredienser- men vackra och med spännande smakkombinationer rakt igenom. Avslappnad stämning, det går lika bra att bara sätta sig en stund och ta ett glas naturvin som att äta hela menyn. Kul utbud av viner, som ständigt förändras.!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Roving749290
Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Otrevligaste och gubbigaste bemötandet jag någonsin varit med om. Trodde vi skulle få en presentation av menyn men fick istället en uppläxning efter noter för att vi gått fram och frågat om vi kunde slå oss ned vid ett ledigt bord istället för att vänta vid dörren. Hejdå. Vi ses aldrig igen.

Datum för besöket: mars 2020
3  Tack R3718JAjuliab
Omdömet skrevs 20 januari 2020

Menyn var väldigt kort men det var OK. Rödvinet var iskallt och innehöll även ett grässtrå. Rätten med jordärtskockor var näst intill omöjlig att äta för skivorna var så hårt grillade att man inte kunde skära dem. Men värst var musiken. Trots att vi bad om att de skulle sänka den något höjde de den strax därpå och det var omöjligt att prata med de andra vid bordet.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Åsa B

Resenärer som tittade på Riket tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Riket? Berätta vad du tyckte!