Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Expedia.com110 US$
Official Website94 US$
Priceline98 US$
Omdömet skrevs 19 april 2020

Surrande ljud från toaletten samt så pass små sängar att man knappt får plats 2 personer.
1 täcke som är tunnare än ett duschdraperi och tv på sidan om sängen vilket också är helt otroligt dåligt.

Hotellfrukosten då? Vi kommer ner 8.35, 25 minuter innan det stänger och har då ljummen mjölk och fil. 3 olika sorters mackor och nästan all pålägg va slut.
Inga ägg, bacon, korv, köttbullar eller pannkakor.
Allt va under all kritik här. Sjukt besviken och kan inte förstå att folk ger det så bra betyg.
630:- billigt men lägg till någon hundralapp så slipper du detta möget.

Datum för vistelsen: april 2020
1  Tack 105antone
Omdömet skrevs 22 mars 2020

Värsta hotell upplevelsen jag har varit med om!
Vi möttes av ett klastrofobiskt rum på 10kvm och minsta sängen som var avsedd för två personer (not!). Badrummet var så liten att man knappt kunde vrida sig och det var kiss på dörren!
På kvällen hördes det skrik, bråk och att det var någon som kastade möbler i rummet bredvid. Det var narkomaner och hemlösa som härjade i rummet bredvid samt korridoren vilket var väldigt obehagligt. Vi klagade till receptionen som gick upp och kollade och några av dessa människor rymde men kom sedan tillbaka under natten och började skrika och bråka i korridor och rum. Slutade upp med att vi fick packa ihop våra saker mitt i natten och byta rum till en annan våning. Då kallades även vakter. Det andra rummet som vi fick byta till hade trasig termostat så vi kunde inte sova då det blev varmt som en bastu i rummet. Vi fick ett rum intill vägen vid centralstationen och det bullrade av trafik hela natten så att det inte gick att sova! Narkomanerna i korridoren fortsatte att härja på morgonen vilket återigen var väldigt obehagligt. Dagen efter checkade vi ut trots att vi hade en natt kvar på hotellet och vi bytte till ett annat hotell.
Frukosten på hotellet var ett skämt. Torra mackor och endast pålägg. Vi klev in i salen och vände klacken när så fort vi såg utbudet.
Det enda positiva var att personalen var trevliga.
Boka INTE detta hotell, du kommer ångra dig!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack World247
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Hade bokat ett dubbelrum för en photoshoot. Jättetrevlig kille i receptionen som checkade in mig & fotografen, lobbyn är liten men ljus och fräsch. Rummet var lite litet därav inte 5 stjärnor, men fortfarande fräscht och ok i storlek. Utsikt mot centralen och fönster som går att öppna.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Natalie S
Omdömet skrevs 27 november 2019

Supercentralt och typ 800kr/natt för en 140cm säng. Kunde man ju tro var toppenbra, men rummet som skall vara dubbelrum är lika litet som en hytt på finlandsfärjan om inte mindre faktiskt! Mer som en lastbilsfärja mellan Barcelona och Mallis om nu någon åkt en sådan som läser detta.

Första som hände när jag åker upp till rummet är att jag hör ett rätt högt och surrande ljud som kommer ifrån badrummet. Eller ska jag säga badskrubben. Går ner till lobbyn och påpekar detta och ber om annat rum, då jag får en korg med hörselproppar framskjuten över receptionsdisken. Seriöst! detta är ett känt problem som finns i alla rum enligt receptionen och inget de kan göra åt saken. Frukosten var knappt godkänd. Kaffet smakade beskt, bränt. Tråkig matsal och trångt.

Rummet då? Höll på att missa det. Slitet som bara den. Dock med smarta funktioner som USB-uttag för att ladda mobilen. Badrummet hade skjutdörr då rummet var såpass litet och man duschar nästan över både handfat och toalett. Så litet är rummet.

Nej tack, här bor jag inte igen.

Datum för vistelsen: september 2019
2  Tack Skalman009
Omdömet skrevs 1 oktober 2019 från mobil enhet

Ett mysigt hotell med god potential! Synd att personen som styr det här hotellet verkar totalt oengagerad i att ge sina gäster en bra upplevelse. Personalen som jobbar i receptionen är väldigt unga och antingen oerfarna inom serviceyrket eller så är de helt obrydda om kundservice då de är väldigt nonchalanta och inte tar hänsyn till en besökares behov eller önskemål. Jag har inte upplevt någonting alls som jag gillar eller tycker är bra med det här hotellet! Allt är smutsigt, när jag gick in i mitt rum var nog bara sängen bäddad det är helt omöjligt, det finns inte en chans att något annat städades på rummet. Rummet luktade unket, det var aska från cigaretter över hela fönsterbrädan (trots att hotellet är rökfritt), skräp smuts och damm på golvet och tydligt röd-gula fläckar på täcket, slitna möbler och inget var ställt iordning. Jag klagade i receptionen och fick byta till rummet bredvid, där var det okej rent dock fattades en platta i taket och det var ett hål i täcket och tv:n hände löst! Jag klagade igen men då blev jag idiotförklarad och fick då lov att stanna i det rummet utan nytt täcke eller en tv som sitter fast. På frukosten blev jag galen och gick till receptionen igen! När jag gick till frukosten så blev jag besviken av det fruktansvärt dåliga utbudet de hade, torrt segt bröd med 4 olika sorters pålägg, fanns inga laktosfria alternativ och inga andra för den delen. Jag ska precis ta en tallrik och göra mig en macka när jag ser att det är matrester på alla de översta tallrikarna, jag lyfter bort de översta tallrikarna och på tallrikarna under var det också massor med torkade matrester! Jag rensar ut säkert 25 tallrikar och gick med de till receptionen och sa att alla tallrikar är smutsiga och fulla med torkade matrester. Receptionisten säger att hon ska ta undan dom men hon kommer aldrig och säkert 10 andra gäster ser samma som jag och blir lika äcklade som mig men ingen personal kommer. Glasen var smutsiga och fyllda med fingeravtryck över hela glasen. Eftersom att städningen och hygienen verkar vara på samma nivå över hela hotellet så vill jag inte äns veta hur snuskigt det måste vara på de ställen gäster inte har tillgång till (som tex köket) då städningen i delar där gäster vistats är under all kritik! Helt klart min absolut värsta hotell upplevelse hittills!!!!!!!!!!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Julia H
Hanna S, Manager på Moment Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2019

Tack för din feedback och dina kommentarer!

Vi beklagar verkligen din sämre upplevelse hos oss och önskar såklart att vi kunnat göra annorlunda ifrån oss så du gått härifrån utvilad och nöjd.
Vi har tagit ditt klagomål vidare till personalen, för att kunna förbättra servicen.
Det är verkligen tråkigt att städningen inte varit bra vid din vistelse hos oss, tyvärr hade vi samma dag som du checkade in reglering av ventilation på rummen och vet att städningen efter ventilations inställningen inte genomfördes som vi kommit överens om med förteget vilket är beklagligt men det förklarar varför en platta i taket var flyttad.
Vi hade önskat att du framfört att du varit så missnöjd med din vistelse på plats så att vi kunnat göra så att du blivit nöjd. Vi vill såklart aldrig ha gäster som är missnöjda boende hos oss.
Vi får normalt väldigt mycket fina kommentarer på våra medarbetare som ja är unga men oftast väldigt engagerade.
Frukost utbudet är avskalat för att vi ska kunna hålla priserna nere men varje morgon får vi nybakat bröd från ett bageri här i Malmö. Vi mailar dem om ditt missnöje då det är viktigt att det samarbetet fungerar bra. Vi har vissa saker laktosfritt både i mjölk, yoghurt och brödväg. Säger man till så kan man även få frukosten vegansk eller glutenfri.
Vi beklagar att det varit smutsigt porslin vilket det absolut inte ska vara och ska vara extra uppmärksamma på detta framöver.
Jag har mailat till mailadressen som ni bokat via för att få mer svar på vad som varit under all kritik och hoppas på återkoppling.

Ha en trevlig dag,