Boka nu, betala på plats
Agoda.com
ScandicHotels.com128 US$
Priceline127 US$
Omdömet skrevs 26 juli 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 25 juli 2022

Omdömet skrevs 24 juli 2022

Personalen krånglade med bokningen men efter vi stod på oss var de mycket tillmötesgående och åtgärdade problemet. Missnöjd med frukosten då vi ombads att boka tid för att undvika trängsel vilket inte hade någon effekt då hela restaurangen var full och vi hänvisades ner, där det också var fullt så vi fick ställa oss utanför och vänta men det fortsatte droppa in folk. Dåligt utbud på frukost och mycket smutsiga tallrikar, muggar, ja allt och allmänt stressad personal. Rummet var mycket smutsigt, toalett väggarna hade snor och annat. Dessutom inte daglig städning i rummen. Vi var besvikna. Dock fanns det två i personalen som var mycket service minded vilket vägde upp det övriga. En mörkhyad tjej i kassan som löste strulet med bokningen och en mörkhyad man vid frukosten dag två som var mån att hälsa på alla innan man klev in och var mycket vänlig.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack minkaav
Omdömet skrevs 23 juli 2022

Superbra upplevelse!
Vår visit var under varmaste dagarna i Malmö, superskönt med AC i rummet!
Nära till allt, tysta rum, super service av personal, frukosten var jätte bra och nära med parkering både i hotellet samt p-hus bredvid !

Tack tttak2022
Omdömet skrevs 22 juli 2022

Ett trevligt och trivsamt hotell med promenadavstånd till bra restauranger. Rummen var över förväntan och bra standard. Hotellet visade EM fotboll men hade gärna sett en större tv än 40 tum.
Frukosten höll bra standard men vanilj yoghurt är något många hotell saknar.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Comapatric