Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com125 US$
ScandicHotels.com139 US$
Tripadvisor125 US$
eDreams
Travelocity125 US$
Omdömet skrevs 1 juli 2022

Ett prisvärt hotell när man reser med familjen. Bra läggning nära till allt. Bra med kokvrå för att kunna laga egen mat samt soffgrupp för att kunna sitta och umgås. Trevlig och hjälpsam personal. Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack LindaHaga82
Omdömet skrevs 29 juni 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 17 juni 2022 från mobil enhet

Åt tryffelburgare och äpplepaj
Burgaren serverades helt utan finess i en påse utan något till.
Ingen sallad.
Faktiskt det sämsta på länge för 180 kr
Minimal liten form med äpplepaj o glass
EJ heller värt 90 kr
Kan inte rekommendera detta stället.

Tack mona e
Omdömet skrevs 14 juni 2022

Trevlig, serviceinriktad och lösningsfokuserad personal. Rummen bra med sköna sängar. Perfekt läge. God frukost.
Det enda negativa är att de specialönskemål man bockar i att man vill ha när man bokar online inte läses av personalen och därmed inte uppfylls / möts, enligt den uppgift jag fick. Fick rådet att skriva ut specialönskemål i fritextruta istället, men då känns det meningslöst att de har med kryssrutor i bokningsformuläret. Problemet som uppstod kunde ändå lösas på ett smidigt sätt så jag är totalt sett nöjd med allt.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Muttizlava
Omdömet skrevs 8 juni 2022 från mobil enhet

Godkänd frukost, bra säng o toppenfamiljerum. Trevlig personal. Städningen helt okej, inte perfekt men rummet fräscht. Nära Lilla torg och shopping, trevligt med vattenutsikt. Bra parkeringshus mitt emot. Lätt att köra både till hotellet och från hotellet. Toppen med diskmaskin på rummet.

Tack christinebR2382JV