Boka nu, betala på plats
FindHotel
ScandicHotels.com136 US$
Priceline136 US$
Omdömet skrevs 16 februari 2022

Jag har varit har varit här mer än tre gånger och varje gång älskar vi den mycket mer. Frukosten är sååååå gott och rummet är så stort.
Nära till allting och lätt att hitta parkering.
Personalen är så trevliga och hjälpsamma
/Noor

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack Nrmeg
Scandic Malmö City, Guest Services / Front Office på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2022

Hej Noor!

Vi på hotellet tackar så mycket för dina fina ord, och för att ni återkommer till vårt hotell! Vi hoppas på att få se er tillbaka på hotellet snart igen!

Varma hälsningar,
Team Scandic Malmö City

Omdömet skrevs 9 februari 2022

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2022

Omdömet skrevs 6 januari 2022

Datum för vistelsen: januari 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2022

Omdömet skrevs 3 januari 2022

Ett bra hotell, i centrum. Nära till allt, restauranger etc. Lätt att gå från centralstationen.
Pentry och matbord i rummet, jättebra.
Jättetrevlig personal. Bra frukost som var corona säker med bra avstånd mellan bord och tidsbokning.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack rasmus2022
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2022

Hej Rasmus,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,
Scandic Malmö City

Omdömet skrevs 21 december 2021

Ett centralt beläget hotell, men okej rum. Dyr parkering i närliggande parkeringshus.
Det är dock servicen som sticker ut åt "fel håll". Jag har aldrig varit med om att få så dåligt bemötande och hjälp på något hotell tidigare.
Det började vid incheckningen, fortsatte vid utcheckningen och avslutades vid kontakt efteråt.
Jag kommer aldrig att besöka detta hotell igen, eller rekommendera någon att bo här.

Datum för vistelsen: december 2021
1  Tack knuten81
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2021

Hej och tack så mycket för att du har valt att bo hos oss och för din feedback. Den uppskattar vi!

Vi vill att du skall vara nöjd när du bor hos oss och vi vill förstå vad som har hänt. Skulle jag kunna be dig att ta kontakt med oss till vår mejladress på hotellet? Jag förstår om du inte vill lämna några känsliga uppgifter här.

Jag hoppas verkligen på att du hör av dig till oss privat, och framför allt att du ger oss en annan chans.

Med vänliga hälsningar,

Ana