Boka nu, betala på plats
FindHotel
ScandicHotels.com136 US$
Priceline136 US$
Omdömet skrevs 21 december 2021

Ett centralt beläget hotell, men okej rum. Dyr parkering i närliggande parkeringshus.
Det är dock servicen som sticker ut åt "fel håll". Jag har aldrig varit med om att få så dåligt bemötande och hjälp på något hotell tidigare.
Det började vid incheckningen, fortsatte vid utcheckningen och avslutades vid kontakt efteråt.
Jag kommer aldrig att besöka detta hotell igen, eller rekommendera någon att bo här.

Datum för vistelsen: december 2021
1  Tack knuten81
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2021

Hej och tack så mycket för att du har valt att bo hos oss och för din feedback. Den uppskattar vi!

Vi vill att du skall vara nöjd när du bor hos oss och vi vill förstå vad som har hänt. Skulle jag kunna be dig att ta kontakt med oss till vår mejladress på hotellet? Jag förstår om du inte vill lämna några känsliga uppgifter här.

Jag hoppas verkligen på att du hör av dig till oss privat, och framför allt att du ger oss en annan chans.

Med vänliga hälsningar,

Ana
Team Malmö City

Omdömet skrevs 19 december 2021

Kanske aningen slitna men väl fungerande och hyggligt trivsamma rum men det som gör att jag verkligen kan rekommendera hotellet är personalen, från incheck till frukostbuffé, som verkligen gjorde allt för att min vistelse skulle bli extra bra.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack Per-Olof B
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2021

Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Med vänlig hälsning
Scandic Malmö City

Omdömet skrevs 23 november 2021

Ett mkt trevligt och fint hotell. Fina stora rum, mkt bekväma sängar och kuddar. Frukosten var jättebra, men för mkt folk. Det var trångt och eftersom det fortfarande är Covid hade man kunnat lösa detta bättre tycker jag. Men annars väldigt nöjd. Hotellet har ett superbra läge och det finns parkeringshus tvärs över gatan.

Datum för vistelsen: november 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Cruiser16351204841
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2021

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!

Med vänlig hälsning
Scandic Malmö City

Omdömet skrevs 20 november 2021

Datum för vistelsen: november 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Gisela Peralta, Annan på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2021

Omdömet skrevs 5 november 2021

Datum för vistelsen: juli 2021