Boka nu, betala på plats
Trip.com
Priceline122 US$
Hurb129 US$

Ett hotell som passar utmärkt för familjer. Vi var 3 stycken som fick ett rum med dubbelsäng och en bäddsoffa. Rummet var lite slitet, men bra komfort. Bra med matbord och stolar, där en kunde äta antingen mat som en kunde laga på rummet eller som en köpt med. Fullt utrustat kök, allt som behövs. Det fanns även disktabletter och diskmedel. Badrummet var jättefräscht.
Frukosten var välpåfylld, och mycket småvarmt fanns. Bra ordnat med olika timsittningar som en kunde välja mellan. Ingen trängsel. Vi är nöjda med vår vistelse och kommer säkert återkomma.

Tack Camilla E
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Det var trevligt och lugnt. Det var fräscht och rent samt att man hade tillgång till ett kök inne i rummet speciellt när man har ett litet barn. Jag är mycket nöjd skulle kunna tänka mig att boka om.

Tack 9josefin
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej Josefin
Stort tack för din trevliga feedback. Det glädjer mig och läsa att du trivdes så bra hos oss.
Hoppas vi får välkomna dig tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Trevlig personal. Bra storlek på rum, kitchenet, rent men litet nedslitet. Sängarna borde dock uppgraderas eftersom de in erbjuder särskilt mycket sovkomfort och likaså bäddsoffan eftersom den inte är särskilt skön. För en övernattning lämpar sig familjerummet dock om man ser till pris etc. Men för längre vistelser skulle vi välja ett annat hotell med skönare sängar.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack iek535102

Hej
Stort tack för din feedback. Det glädjer mig och läsa att ni trivdes bra hos oss.
Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Varken restaurang eller bar på hotellet, middag som enligt Scandics sommarerbjudande skulle kosta 10kr/ maträtt för barn. frukosten fick vi tid 11-12 trots 2 barn, Det är ingen frukostbord utan lunchtid.

Tack sandrasK7370ND

Hej Sandra
Stort tack för din feedback. Det stämmer att vi på detta hotellet just nu inte har vår restaurang öppen då den tyvärr har varit stängd sedan corona kom. Det var bara våra utsedda familjehotell på Scandic som erbjöd sommarerbjudande med mat för barn för 10kr och vårt hotell var inte ett utav familjehotellen. På vår hemsida kan du se vilka hotell som tillhör familjehotellen.
Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna er tillbaka vid annat tillfälle.