Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor149 US$
Expedia.com149 US$
Orbitz.com149 US$
eDreams149 US$
Hurb158 US$

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Omdömet skrevs 24 april 2021

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Omdömet skrevs 28 december 2020

Mycket bra läge och bra rum för oss som har hund.
Lugnt och bra frukost.
Parkeringsmöjligheter både i p-garage eller i Hotellets varma garage som man tar hissen ner till.
Trevlig och tillmötesgående personal.
Extra plus för Frukostvärdinnan som lyste upp morgonen Hola.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack alundg951080
Omdömet skrevs 2 december 2020

Bra beläget hotell i hjärtat av Malmö.
Fick ett stort fint rum med utsikt över kanalen och lätt att ta sig till alla sevärdheter i stan och till den vackra stranden.
Mycket trevlig personal.
Malmö är en riktigt pärla och detta hotell återkommer jag gärna till.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack mchris150842
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2020

Hej,

Tack för att du har tagit din tid att skriva ett omdöme.
Vad roligt att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ska se till stt dela detta med hela teamet.
Du är varmt välkommen åter!

Med Vänliga Hälsningar
Anna/Reception

Omdömet skrevs 3 november 2020

Hotellet ligger bra till i centrala delar av Malmö. Ett ganska stort hotell, med många rum som har stor eller liten köksdel. Hotellet är lagom i det mesta, avseende utrustning och storlek, men bara en kudde er säng är lite snålt. Fruksoten är alltid bra på Scandic, och intas i en trevlig rund byggnad.

Datum för vistelsen: oktober 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Michael N
Gisela Peralta, Other på Scandic Malmo City, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2020

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!

Bästa,
Team Malmö City