“Miss”
Omdöme om Via Lorenzo

Via Lorenzo
Rankad som nr 333 av 956 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Hämtade hem en pizza, en pizza som brukar vara helt grym! Visade sig att det höjt priserna utan att ändra det på nätet så fick betala 109:- istället 89:- för en väldigt enkel pizza. Sen visade det sig att pizzasallad var slut så fick ingen. När jag väl kom hem så var pizzan underbakt och jag hade fått 3(!) små bitar champinjoner. Fett besviken, går aldrig tillbaka dit igen!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Scenic429432

Omdömet skrevs 21 januari 2020

Sen mitt gamla stamställe sålde så har jag letat en ny pizzeria och provat runt. Denna har klart de bästa Bolognese pizza i stan just nu av alla jag provat.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack lovemypizza2
Omdömet skrevs 24 november 2019

trevlig miljö och fin atmosfär Grekisk musik ökade stämningen. Vi hadeen semester känsla i Grekland. Upplev Grekland i Sverige.

Datum för besöket: november 2019
Tack Paris A
Omdömet skrevs 23 juni 2019

Otroligt god mat med fantasisk service! Perfekt för att spendera en kväll med familj och vänner. Uteserveringen jättemysig

Datum för besöket: juni 2019
Tack Moses M
Omdömet skrevs 18 mars 2019

En supertrevlig restaurang! Den ligger lite off om du är på besök i Malmö. Gick förbi av en händelse och blev glatt överaskad. Trevlig personal, mysigt o fräscht och en underbar mat. Hit går vi igen nästa gång vi är i Malmö.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Tina B

Resenärer som tittade på Via Lorenzo tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Lorenzo? Berätta vad du tyckte!