“En ''wow'' upplevelse!”
Omdöme om Mastio

Mastio
Rankad som nr 114 av 956 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Jag har beställt en pizza hos Mastio för första gången förra veckan av ren slump och upplevelsen blev ''wow''. Riktig fin vegansk pizza med härlig smak. Det kommer att bli svårt att äta pizza på ett annat ställe efter Mastio.
Det känns dock inte rättvist att fråga efter tips när man enbart beställer en take-away pizza som redan är dyr.
Jag känner inte till kulturen i lokalen men vill bara berätta om min fundering.
Annars, bara jobba på. Den här är definitivt den bästa pizzan i stan!

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack LauraDern77

Omdömet skrevs 24 januari 2020

Jättegott och fräscht. Mysig miljö och mycket trevlig personal. Vin som kommer från Ligurien i Italien, ja det var bara så gott. Bra priser.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Ted S
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Vill berömma denna för oss underbara kvarters"krog". Det är igentligen inte en krog mer som man blir hembjuden som Gäst.
Maten är alltid fantastisk-gjord med omtanke & kärlek, servicen "Top Notch" alltid välkomnande.
När vi väljer Mastio går vi dit med glädje. Bra jobbat och beröm till hela teamet!

Datum för besöket: december 2019
4  Tack Snikego
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

Vi hade rest hit från Gotland för att få njut av Mastios Pizzor. Vi hade höga förväntningar och de uppfylldes.

Familjen (på 4) lyckades bestämma sig för en pizza av varje sort, spännande med så olika rätter.

Vi kommer garanterat tillbaka.

//Malms från Gotland

Datum för besöket: november 2019
1  Tack osten74
Omdömet skrevs 11 oktober 2019 från mobil enhet

till och börja med - stans bästa pizza.

En liten väl genomtänkt meny som anpassas efter råvaror och säsong, vilket i min värld tyder på att man lägger krutet på att det man gör, det gör man bra. Mycket hellre det än 70 varianter av fettdrypande snabbpizzor.

När svaret på frågan om vi kunde välja bort en pizzaingrediens var nej kände jag mig skeptisk, jag gillar inte lakrits. Men när jag väl åt pizzan förstod jag varför. Det finns en självsäkerhet på mastio som jag inte upplevt på många andra ställen. Jag respekterar att ni uppenbarligen kan mer om mina smaklökar än jag själv

Läget intill kajkanten har visat sig vara optimalt både en fin sommardag och i höstrusket. Tyvärr bor jag på andra änden stan, men jag kommer ta mig hit många många fler gånger. Min syster uttryckte det som att detta är en sån "dold pärla" som man bara hittar till för att man känner någon i staden. Kommer bli många många fler pizzor här både tillsammans med syrran och andra som kommer på besök i malmö.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Amalia B

Resenärer som tittade på Mastio tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Mastio? Berätta vad du tyckte!