“Ok pizzor”
Omdöme om Mastio

Mastio
Rankad som nr 174 av 957 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang på bra läge dom kommer få fantastisk utsikt. Super trevlig personal vi hade en yngre kille som var otroligt serviceminded och ödmjuk. Pizzorna var ok, godast var pizzabotten. Övrigt väldigt tunnt med smaker. Dyrt men ok.

Tack 19anetteb

Omdömet skrevs 19 augusti 2018

Dyrt, dålig service, inte avtorkat på borden ! Inget te ,ingen cola zero, ingen pepsi max ! Små koppar till o servera kaffet i ,inget tefat , när man önskade påfyllning tog personalen med koppen in o fyllde på ! Inte bra av hygieniska själ ! Kom med mjölk till kaffet i en stor bringare o sen kom man o ville låna den till bordet intill o då hade den stått hos oss en halvtimme ! Inte alls bra! Pizzan var ingen höjdare o sen lång lång väntetid! Byggarbetsplats ! Inget som jag rekommenderar ! Kommer inte o återvända till !

Tack anna1950MR
Sandra M, Ägare på Mastio, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2018

Hej,

OK, detta kom oväntat. Tråkigt när man frågar om allt varit bra och ni inte kan ta detta direkt.

Lite svar.
Nej, vi har inte te.
Vi har inte heller Coca Cola Zero eller Pepsi Max. Däremot har vi ett väldigt stort urval av kvalitetsdrycker, både alkoholfria och med alkohol.
Kopparna vi serverar kaffe i är kaffekoppar. Storleken är anpassat därefter. De är klassiska 50-tals kaffekoppar och har således fungerat alldeles utmärkt nu i ca 70 år.
Man får också påtår precis som ni fick och istället för att bära ut termosen som innehåller 2 liter kaffe brukar vi fylla på. Förstår inte logiken i att det kan ses som negativt.
Tefat har vi inte eftersom vi då inte har te.
Ej avtorkat på bord? Inte sant.
Dålig service? Upplevelsen är individuell så här kan jag inte säga så mycket.
Väntetid? Mycket märkligt, när ni åt var det lugnt och väntetiden extremt mycket mindre än vanligt. Men att laga mat tar ju så klart tid. Det är inte färdiga pizzor vi kör i micron direkt.
Mjölkkannan jag tog tillbaka gick in i köket, där hällde jag ut mjölken och tvättade sedan innan jag fyllde på med ny.
Gällande synpunkter på arbetsplatsen får du vända dig till Malmö stad, deras mark.
Priset? Vi är inte direkt försiktiga med att visa våra priser. Där ni satt hade ni menyn ca 0,5m bakom med samtliga priser.
När man säger att ngt är dyrt bör man vara insatt i kostnaden. Att ni kanske tycker det är mycket pengar respekterar jag. Men dyrt är det verkligen inte med tanke på det ni åt och drack.

Mycket förvånansvärt att när jag som ägare frågar om ni haft det bra så nämner ni inget av detta. Istället går ni hem och ger ett dåligt betyg i skydd av en dator.

Det blir ingen direkt dialog då.

När jag sedan studerar dina övriga omdömen på tripadvisor ser jag att ni ger 1:or på samtliga ställen ni besökt i Malmö. Kan så mycket verkligen vara så dåligt? Eller kan det vara så att detta är mer som en hobby för er? Att racka ner på hårt arbetande företagare.

Men men. Alla är vi olika.

Hoppas ni får en bra avslutning på helgen.

Mvh

Stefano Mastio

Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Kom hit själv en av de extremt varma kvällarna i juli 2018, vilket gör att jag har förståelse för att jag fick vänta rätt länge och att det var rätt rörigt generellt.
När väl servicen kom var den vänlig, familjär och snabb. Pizzan var dessvärre ojämnt gräddad och halvbränd. Inte ok i den prisklassen, och även om den var god finns det gott om bättre pizzor i Malmö.
Min totala bedömning är därför "overpriced and overrated".

Tack Helene T
Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

ÄLSKAR Sandras koncept och hennes meny som komponeras av säsongstelaterade råvaror med en touch av Italien.
Kan inte äta någon annan pizza från de ”vanliga” haken längre och så fort vi ska äta ute är det hit Jag vill!!!! Jobbat i restaurangbranschen i 20 år och tveklöst Bästa bästa bäääääästa maten❣️

1  Tack TinaL2293
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Hade både positiva och negativa vibbar innan vi besökte Mastio.
Kan bara rekommendera att besöka.
Mycket god pizza och trevlig personal.
Personal som har tid med dig som kund och ser och hör dig.
Pizzan var som vi ville ha den skön feeling i lokalen.
Plus plus från oss
”Vi från Tygelsjö”

Tack Birgitta P

Resenärer som tittade på Mastio tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Mastio? Berätta vad du tyckte!