“En underbar kväll”

Boka bord
fre 7/8
20:00
Rankad som nr 81 av 954 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Nära Malmö teater, Davidshall och slottsparken ligger Restaurang Cataleya! Medelhavsmat är det som ligger oss närmast hjärtat. Från den goda pastan ifrån Italien till dom färska smakerna i Frankrike och hela vägen till den Grekiska tavernan vid det havsblåa havet. ​ Kom och njut av en god middag från medelhavets finaste kanter.
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi gick förbi Cataleya och tyckte det såg väldigt trevligt ut. Vi bokade bord och fick väldigt bra service, mat i toppklass. Kan verkligen rekommendera denna restaurang och kommer garanterat tillbaka.

Datum för besöket: februari 2020
Tack thomas n

Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Allmänt tråkigt mat

Sällskapet tyckte att de va lite smaklöst och saknade texturer i rätterna.
Kyckling jag åt hade ojämn smak och uppläggningen var inte den trevligaste för ögat.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Tornler
Omdömet skrevs 28 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig avslappnad stämning. Personalen gjorde att man trivdes och kände sig välkommen och ompysslad. Maten var god, vällagad och prisvärd. Ett ställe jag skulle rekommendera till andra. Välj om du vill sitta ute eller inne. Nära om du ska till Malmöoperan.

Tack Ulf S
Omdömet skrevs 22 augusti 2019 från mobil enhet

Råkade gå förbi med familjen. Gick in och fick bra familjär service. Riktigt goda Tapas i hyfsat stora portioner. Riktigt trevligt och vi kommer återvända.

Tack jonasb929
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Rent och fräscht. Maten var supergod och servicen proffsig. Köttet var supergott och uppläggning fin. Rekommenderas!

Tack janelA1140PG
Restaurang C, Ägare på Restaurang Cataleya, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2019

Hej!

Stort tack för din recension! Vi är glada över att ni är nöjda med helheten!

Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!

Resenärer som tittade på Restaurang Cataleya tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Cataleya? Berätta vad du tyckte!