“Allt i ett”
Omdöme om Restaurang Cataleya

Restaurang Cataleya
Rankad som nr 196 av 953 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Nära Malmö teater, Davidshall och slottsparken ligger Restaurang Cataleya! Medelhavsmat är det som ligger oss närmast hjärtat. Från den goda pastan ifrån Italien till dom färska smakerna i Frankrike och hela vägen till den Grekiska tavernan vid det havsblåa havet. ​ Kom och njut av en god middag från medelhavets finaste kanter.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mysig resturang med trevlig personal samt maten var något utöver det vanliga. Man får verkligen en känsla utav att du äter riktig mat från medelhavet. Allt smakade så fantastiskt gott. Rekommenderar starkt !!

Tack Philip19880422

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Vi har varit på Cataleya två gånger inom åtta dagar och ätit fantastiskt gott.
Pastan var ljuvlig !
Jättetrevlig personal och mysig lokal.
Vi kommer definitivt att gå dit igen, snart!

Tack Susanne R
Evangelia I, Ägare på Restaurang Cataleya, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2018

Stort tack för dina fina ord! Vi ser fram emot fler besök utav er!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Var här med goda vänner. Vi var alla så nöjda med både mat och bemötande. Lammracks var de bästa min man ätit. Fortsätt så här;)

Tack Adventurer118853
Evangelia I, Ägare på Restaurang Cataleya, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Stort tack för de fina orden! Vi ser fram emot fler besök utav er!

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Beställde hem mat ifrån denna restaurang. Vi beställde souvlaki som var supergod, smakade som den var grillad på en kolgrill. Potatisen var också god men smakade inte så mycket av parmesanosten. En trivsam upplevelse och lämnade alla i sällskapet mätta och nöjda.

Tack Maria B

Stort tack för de fina omdömet! Vi ber om ursäkt för parmesanosten, det ser vi till att ordna! Vi hoppas att ni väljer att äta hos oss igen!

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

I zinzinos lokaler har denna trevliga kvarterskrog öppnat med riktigt god mat och superbra service. Det grekiska vinet rekommenderas starkt.

Tack Urban A

Resenärer som tittade på Restaurang Cataleya tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Cataleya? Berätta vad du tyckte!