“Mycket bra!”
Omdöme om Restaurant Mutantur

Restaurant Mutantur
Rankad som nr 105 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Kunnig personal, underbar vinmatchning. Portionerna är små och det är inte billigt, men väldigt gott och innovativt! Svartpepparmacaronen minst bra, hummertoasten och ostronet supersmarriga! Blev delvis serverade av en ung kock som vi iakttog från vårt bord, mycket imponerande och kul att restaurangen satsar på unga förmågor. Mycket bra kväll med maken!

Datum för besöket: februari 2020
Tack AKGBoman

Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

Vi var 5 personer som var väldigt nöjda med mat, personal och atmosfär. Menyn erbjuder en stor blandning av små/mellanrätter och i princip alla vi provade blev väldigt uppskattade. Löjrom verkar vara paradrätten, vilket är motiverat.
Vårt sällskap var intresserade av Champagne, men då är detta inte rätt ställe.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 349andersd
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Det här är bra! Ingen tvivel om att man serverar bra kvalitet men det kommer till ett relativt dyrt pris. Inte bra om man vill äta mycket.

Datum för besöket: december 2019
Tack Q6858AGmichaelh
Omdömet skrevs 25 november 2019

Aldrig förr har Jag behövt betala för kranvatten. Otroligt snålt av en restaurant som tar så mycket betalt för den lilla maten man får. Rekommenderar således självfallet inte denna restaurant till någon och kommer definitivt aldrig återvända hit själv. Dessutom ville Jag ha kolsyrat vatten men den kranen var sönder - om inget annat kunde de ju av den anledningen gett mig vattnet gratis. Min väninna fick dessutom ett hårstrå i sin mat varpå hon lämnade det som var kvar på tallriken och klagade på detta men fick ingen kompensation. Uselt!

Datum för besöket: november 2019
3  Tack FilippaRolf
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket bra serveringspersonal och mycket bra mat. Hit går man man om man vill ha en trevlig middag med kvalitet

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack 289rolanda

Resenärer som tittade på Restaurant Mutantur tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Restaurant Mutantur? Berätta vad du tyckte!