Spara
ok

Omdömet skrevs 29 juni 2020
MMcarl7
Malmö, Sverige
En av Malmös bästa gallerior.

Omdömet skrevs 28 december 2019
Mats H
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 13 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Malmö
från 70,37 US$
från 21,70 US$
från 1 623,93 US$
från 1 804,36 US$
Omdömet skrevs 29 juni 2020

bra utbud men känns mörkt därinne. Bra parkering. Bra blombutik, trevlig och bra priser på blommor. Bra djuraffär med allt du behöver till din hund.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack MMcarl7
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Mobilia är en av de äldsta galleriorna i Sverige, som under de senaste åren fått ett rejält uppsving. Bra utbud av butiker, lätt att hitta och ta sig runt. Det mesta går att handla här.
En del matställen, som dock kunde ha varit fler. Ser fram emot det nya tillbygget med biograf m.m.. Då ökar säkert utbudet av matställen också.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Mats H
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

Var här med vänninor för att luncha och fika. Lunchen intog vi på Tacobaren, det var ett tag sedan jag var här och jag blev lite besviken.
Vi tog varsin mexmix och det såg lite slarvigt ut på tallriken och salladen såg lite trött ut, jag fick en tunn skiva rädisa bland isbergssalladen.
Vi fikade på Coffee factory och valde bryggkaffe och morotskaka. Kaffet var gott och kakan likaså, en väl tilltagen portion.
I övrigt tycker jag att det är många butikslokaler som står tomma och utbudet på matställen ganska tråkigt.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Eva A
Omdömet skrevs 25 mars 2019 från mobil enhet

Jag har lite blandade känslor inför Mobilia det känns som om det vuxit lite för fort och inte riktigt hängt med.
Det är en bra mix av butiker, men inget som du hittar på andra center och det är tråkigt.
Även här gör sig butiksdöden påmind.
Här hittar du också restauranger och caféer.
Flera apotek, livsmedelsbutiker, post, systembolag mm.
Bra bussförbindelser, parkering utomhus och i parkeringshus.

Datum för upplevelsen: mars 2019
1  Tack Eva A
Omdömet skrevs 18 juli 2018

Många butiker men mest stora kedjor typ HM, Kappahl osv. En del tomma lokaler. Malmborgs matbutik är mycket bra. Förbutiken / konditoriet utanför Malmborgs är inget vidare. Kaffebrödet verkar inte dagsfärskt. Avråder från att handla där. Köp hellre kobditorivaror inne på Malmborgs, de har bakeoff i butiken plus dagsfärskt bröd från olika bagerier. Systembolaget är stort och har trevlig personal.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack eva w