“Mamma till fem”

sön 27/9
20:00
Rankad som nr 84 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket gott och trevlig personal. Portionerna var lagom stora och deras burgare rekommenderas varmt. Tack för ett trevligt besök hit kommer vi fler gånger.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Lotta S

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande av personalen och trevliga lokaler.

Tyvärr var maten som serverades inte OK. Kan som knappt kunde kännas igen som lamm och en sås som var mer som vatten.

Nej, det blir nog inte fler besök men nu har man provat det.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 163patrikk
hbager, Ägare på Torget Bistro Burgers Bar, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2020

Hej, va tråkigt att höra att ni inte var nöjda med maten.

Men jag fick höra från våra servitriser att de kikade läget med er och ni sa till dem att allting smakade bra och att ni var nöjda med maten. Nästa gång får ni gärna säga till ifall ni inte är nöjda med maten så att vi kan fixa ny portion/ny rödvinssås eller kompromissa om rabatt. Hoppas ni får en trevlig dag. Med vänliga hälsningar Torget och personalen.

Omdömet skrevs 21 juli 2020

Restaurangen erbjuder ett antal rätter (många långkok) som är anrättade med personlig prägel och stor portion kärlek. Gott och vällagat, helt enkelt.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 349andersd
Omdömet skrevs 23 mars 2020

Wow! Godaste maten på såå länge! Jag beställde kalvfilé med potatis samt ett glas woodfire och cream catalana som efterrätt. Verkligen Det godaste jag ätit på Såå länge!. En väldigt familjevänlig restaurang med toppservice och fantastisk uteservering. Det blir ett återbesök med familjen snart. rekommenderas starkt!

Datum för besöket: mars 2020
Tack 827samuelg
Omdömet skrevs 21 mars 2020

Jag avråder starkt från att gå hit.
Beställde en vegansk burgare som tyvärr var helt oätlig (första gången jag skickat tillbaka en burgare) och jag frågade då om jag kunde byta ut den mot en kycklingburgare (då jag inte visste om det var fel på den enskilda burgaren eller den komponerade rätten), vilket så klart inte var några problem. Jag behöll dock pommes, sallad, etc - i stället för att få en helt ny rätt.

När vi sedan skulle betala så ville dem kräva mig på fullpris för två burgare med tillbehör, trots att jag inte ens fått två fullständiga rätter. Till råge på allt så gjordes detta på ett lömskt sätt där de bara berättade totalen för hela måltiden.

Personalen hävdade otrevligt att det här var en ny policy på grund av Covid-19-situationen. Att lura kunder tror jag inte är en hållbar affärsidé i någon situation – tvärt om borde de vara måna om att ta till vara på de kunder som går dit i dessa tider.

Kycklingburgaren var okay, men något torr och tyvärr inte värt priserna som de tar.

Datum för besöket: mars 2020
4  Tack felix_denbratt
hbager, Ägare på Torget Bistro Burgers Bar, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2020

Hej Felix!
Det är tråkigt att höra att du upplevde att du blivit lurad av personalen. Självklart får du byta maträtten om du anser att den smakar konstigt eller att det är något fel på den. Däremot så vet vi att du kom in med burgaren och sa att det inte var något för dig. Vi kan tyvärr inte gissa vad som passar kunden. Om man väljer en maträtt som inte passar gästen så kommer personen behöva betala för den. Majoriteten av restauranger gör så som vi gjorde idag.

Dessutom fick du 20% rabatt på burgaren som inte var något för dig vilket vi anser är bra då personalen försökte att kompromissa med er. Däremot fick personalen en respons från er som vi anser var opassande. Detta har ingenting med Covid-19 situationen att göra då vi haft samma policy ända sen vi öppnade restaurangen.
Med vänliga hälsningar Torget.

Resenärer som tittade på Torget Bistro Burgers Bar tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Torget Bistro Burgers Bar? Berätta vad du tyckte!