Tripadvisor

sön 29/3
20:00
Rankad som nr 79 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan

Wow! Godaste maten på såå länge! Jag beställde kalvfilé med potatis samt ett glas woodfire och cream catalana som efterrätt. Verkligen Det godaste jag ätit på Såå länge!. En väldigt familjevänlig restaurang med toppservice och fantastisk uteservering. Det blir ett återbesök med familjen snart. rekommenderas starkt!

Tack 827samuelg

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Jag avråder starkt från att gå hit.
Beställde en vegansk burgare som tyvärr var helt oätlig (första gången jag skickat tillbaka en burgare) och jag frågade då om jag kunde byta ut den mot en kycklingburgare (då jag inte visste om det var fel på den enskilda burgaren eller den komponerade rätten), vilket så klart inte var några problem. Jag behöll dock pommes, sallad, etc - i stället för att få en helt ny rätt.

När vi sedan skulle betala så ville dem kräva mig på fullpris för två burgare med tillbehör, trots att jag inte ens fått två fullständiga rätter. Till råge på allt så gjordes detta på ett lömskt sätt där de bara berättade totalen för hela måltiden.

Personalen hävdade otrevligt att det här var en ny policy på grund av Covid-19-situationen. Att lura kunder tror jag inte är en hållbar affärsidé i någon situation – tvärt om borde de vara måna om att ta till vara på de kunder som går dit i dessa tider.

Kycklingburgaren var okay, men något torr och tyvärr inte värt priserna som de tar.

Tack felix_denbratt
hbager, Ägare på Torget Bistro Burgers Bar, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Felix!
Det är tråkigt att höra att du upplevde att du blivit lurad av personalen. Självklart får du byta maträtten om du anser att den smakar konstigt eller att det är något fel på den. Däremot så vet vi att du kom in med burgaren och sa att det inte var något för dig. Vi kan tyvärr inte gissa vad som passar kunden. Om man väljer en maträtt som inte passar gästen så kommer personen behöva betala för den. Majoriteten av restauranger gör så som vi gjorde idag.

Dessutom fick du 20% rabatt på burgaren som inte var något för dig vilket vi anser är bra då personalen försökte att kompromissa med er. Däremot fick personalen en respons från er som vi anser var opassande. Detta har ingenting med Covid-19 situationen att göra då vi haft samma policy ända sen vi öppnade restaurangen.
Med vänliga hälsningar Torget.

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Detta är utan tvekan Malmös bästa resturang. Fantastisk mat, mysig ute severing, super trevlig personal och perfekt läge nära havet vid västra hamnen. Vi åt vildsvins hamburgare och oxfilé med bubbel att dricka. Tryffel till efterrätt. Kan vara Sveriges godaste hamburgare. Rekommenderas starkt!

Tack hannahgE6707NN
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

För priset hade jag förväntat mig mer. Maten var kall och personalen var inte gästvänlig. Ingen fråga om det smakade bra osv. Tråkigt, hade hoppats på mer.

Tack V9886RF

Provade på att äta här då dem hade erbjudande med 20% rabatt på maten om man bokade genom The Fork.
Personalen (engelsktalande) var väldigt snabba att hälsa välkomna och vi fick välja bord.
Menyn var väldigt tilltalande, lite av varje..
Jag valde Vildsvins burgaren med Sexy Fries och Chillimayo.
Blev väldigt positivt överraskad, riktigt gott!
Kommer definitivt återvända när värmen kommer så man kan sitta ute och äta..
Perfekt ställe för familjer och vänner.(kanske inte ett ställe jag skulle gå till för en romantisk middag)

1  Tack anns0fie80

Resenärer som tittade på Torget Bistro Burgers Bar tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Torget Bistro Burgers Bar? Berätta vad du tyckte!