Tripadvisor

sön 29/3
20:00
Rankad som nr 79 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Detta är utan tvekan Malmös bästa resturang. Fantastisk mat, mysig ute severing, super trevlig personal och perfekt läge nära havet vid västra hamnen. Vi åt vildsvins hamburgare och oxfilé med bubbel att dricka. Tryffel till efterrätt. Kan vara Sveriges godaste hamburgare. Rekommenderas starkt!

Tack hannahgE6707NN

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

För priset hade jag förväntat mig mer. Maten var kall och personalen var inte gästvänlig. Ingen fråga om det smakade bra osv. Tråkigt, hade hoppats på mer.

Tack V9886RF

Provade på att äta här då dem hade erbjudande med 20% rabatt på maten om man bokade genom The Fork.
Personalen (engelsktalande) var väldigt snabba att hälsa välkomna och vi fick välja bord.
Menyn var väldigt tilltalande, lite av varje..
Jag valde Vildsvins burgaren med Sexy Fries och Chillimayo.
Blev väldigt positivt överraskad, riktigt gott!
Kommer definitivt återvända när värmen kommer så man kan sitta ute och äta..
Perfekt ställe för familjer och vänner.(kanske inte ett ställe jag skulle gå till för en romantisk middag)

1  Tack anns0fie80
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Vi var här en kväll. Beställde högrevsburgare och en oxfilé. Fantastiskt gott. Perfekt tillagad. Mycket trevlig ung kille som serverade oss.
Kommer att återvända hit.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack LindaWester
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Har tidigare varit väldigt god lunch, dessvärre har de nya ägarna sedan 2månader tillbaka inte någon känsla för mat, smaklöst och dåligt tillagat.

Datum för besöket: januari 2020
Tack K8091WJleeh

Resenärer som tittade på Torget Bistro Burgers Bar tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Torget Bistro Burgers Bar? Berätta vad du tyckte!