Spara

rutgersdotter
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Italien

Stället ar superbra service och definitivt stället att gå till om man vill till ltalien i ... läs mer

Omdömet skrevs 17 juli 2021
Monica E
Jönköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 78 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Malmö
från 22,01 US$
från 32,36 US$
från 137,41 US$
från 129,10 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Goda ostar och trevliga viner. Lite ouppmärksam personal men gulliga och mycket trevlig ambiance så det kunde vi överleva.

Tack rutgersdotter
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Stället ar superbra service och definitivt stället att gå till om man vill till ltalien i sverige
GOD mat och fantastiskt bemötande

Tack Monica E
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Otroligt bra första intryck med en glad servitör som hjälpte oss direkt. Fick be om hjälp med vad vi skulle beställa då vi hade svårt att bestämma oss och han fick in två fullträffar! Maten var grymt god, vinet var toppen och efterrätten var också helt fantastik. Miljön är otroligt mysigt och servicen var toppenbra! Kan varmt rekommendera denna restaurang för den som söker något till middag men även till er som letar efter ett mysigt ställe med gott tilltugg

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack MATILDA P
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

Väldigt mysigt ställe där stressen från Lilla torg var som bortblåst. Väldigt trevlig personal och tillmötesgående. God pasta och charkuterier samt fantastiskt bra utbud av vin, men det som drar ner betyget är att det tyvärr inte fanns alkoholfria alternativ vad gäller vinerna.

Datum för upplevelsen: juni 2021
1  Tack dannekoma
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Så trevligt! Uppmärksam, kunnig och positiv personal. Fin stämning. Några enklare men även fantastiska viner. En minnesvärd Barolo t.ex.

Dock höll man inte på avstånd i dessa Covid-19-tider. Det bör man och det var det enda negativa vi hade att säga.

Tack 20kjerstin12