“Underbar glass”
Omdöme om Favvo Glass

Favvo Glass
Rankad som nr 3 av 17 Efterrätter i Malmö
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Supertrevlig personal som brinner för sina produkter. Så god glass, befinner du dig i Malmö ska du absolut hit.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 489hannak

Omdömet skrevs 23 juni 2021

Så underbart god len glass. Valde yoghurtglass med limoncello samt kola havssalt. Sitter nu och längtar efter att prova andra smaker!
Gott bryggkaffe .

Datum för besöket: juni 2021
Tack Mallanka
Omdömet skrevs 18 februari 2021

extremt god glass och super trevlig personal,hög kvalite på allt här! testat flera av deras smaker och det är bara hatten av för glass mästarna,aldrig ätit bättre glass. tack!

Datum för besöket: februari 2021
Tack jolle j
Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Riktigt god glass! Det är inte oceaner av olika smaker men tillräckligt många för att jag skulle få beslutsångest. Tog kokossorbet (oväntat krämig), saltkaramell (smakar Werthers, inte så salt), och blodapelsin/passion (min favorit, inte syrlig utan bara väldig smarrig). Dottern älskade kokosen men själv skulle jag ha valt något annat nästa gång. Den var god men jag tror att det finns andra godare smaker att testa! Kommer gärna tillbaka.

Annars är det mysigt i saluhallen. Lite trångt nu i coronatider kanske - men det är ju inget att göra åt, direkt. Mycket folk vid 12.

Datum för besöket: september 2020
Tack Alleirbag
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Varit på flera olika rekommenderade glasshak i Sverige, men alltid blivit besviken. Detta är det första som verkligen är fantastiskt! Underbara smaker och hög kvalitet!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack lizatwardowska

Resenärer som tittade på Favvo Glass tittade också på

Besökt Favvo Glass? Berätta vad du tyckte!