“Fantastisk kväll”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 2 av 987 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Följ med oss på en kulinarisk resa genom Vietnam i Sverige. Vi jobbar tillsammans med våra svenska bönder och låter råvarorna stå i fokus. Närproducerade råvaror med vietnamesiska smaker i modern tappning. Vårt kök lyfter fram råvaror från hav, äng och skog. Vår filosofi är att lyfta fram gemenskapen mellan kära, vänner och kollegor med säsongens råvaror i en varm och kärleksfull atmosfär. Varmt välkomna.
Omdömet skrevs 5 juli 2022 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse med otroligt goda rätter och spännande o goda vinval. Kunnig och otroligt trevlig personal. Vi var mycket nöjda

Datum för besöket: april 2022
Tack annadan2016

Omdömet skrevs 21 mars 2022 från mobil enhet

Många år sedan vi besökte Que och då var vi nöjda. Denna gången blev vi ännu mer nöjda.
Åt en avsmakningsmeny med vinpaket som alla var väldigt nöjda med. Trevlig personal, god mat och goda viner innebär att vi återkommer när det presenteras en ny meny.

Datum för besöket: mars 2022
Tack Hultgren
Omdömet skrevs 8 mars 2022

Vi åt menyn med vinpaket, minns inte hur många rätter det var, men 9-10 stycken iaf. Varje rätt var mycket god och intressant, och vinerna till väldigt goda och passande. Och allt kom med mycket bakgrunds-info, både om rätterna och vinerna, vilket vi uppskattade mycket. Min bästa restaurang-upplevelse i Malmö hittills!

Datum för besöket: januari 2022
Tack 650tobiasj
Omdömet skrevs 8 mars 2022 från mobil enhet

Väldigt god mat, med överraskande kombinationer. Vi valde vinpaket och det var perfekt till. Som extra krydda så var personalen väldigt serviceinriktad och vi fick all den uppmärksamhet som man kan önska.

Datum för besöket: mars 2022
18  Tack 186fredrikk
Omdömet skrevs 24 januari 2022 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang. Maten var mycket god och servicen fin. Vi beställde ölpaketet till maten vilket var spännande.

Datum för besöket: januari 2022
Tack I6881WMjessicas

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.