“Häftig smakupplevelse”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 2 av 967 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Följ med oss på en kulinarisk resa genom Vietnam i Sverige. Vi jobbar tillsammans med våra svenska bönder och låter råvarorna stå i fokus. Närproducerade råvaror med vietnamesiska smaker i modern tappning. Vårt kök lyfter fram råvaror från hav, äng och skog. Vår filosofi är att lyfta fram gemenskapen mellan kära, vänner och kollegor med säsongens råvaror i en varm och kärleksfull atmosfär. Varmt välkomna.
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Vi valde 5-rätters med kött & fisk, och blev inte besvikna - alla rätter var minst 7.5 på skala 10.
Vinpaketet innehöll några riktiga höjdare som ska spanas in separat hemma!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack TWL64

Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Smaker som balanseras perfekt, roliga och mycket goda ölsorter från lokalt bryggeri. En fantastisk personal som kan massor och gärna pratar en stund om allt från svampplockning till att ge restaurang tips i Malmö. Vi har haft en av våra bästa restaurangbesök någonsin ikväll.

Datum för besöket: juli 2021
Tack SofiaHedman
Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Omtänksam och hjälpsam personal som brinner för det som serveras. Hög kvalitet på maten och spännande koncept med fina lokala råvaror och vietnamesiska rätter, extra plus för ett särskilt ölpaket som komplement till det mer konventionella vinpaketet.

Snyggt med samma meny som antingen ”köttig” eller vegetarisk, båda var riktigt bra.

Hit kommer vi gärna tillbaka nästa gång vi är i Malmö!

Datum för besöket: juni 2021
Tack B8653HJlarsk
Omdömet skrevs 15 juni 2021 från mobil enhet

Den växtbaserade menyn är det godaste vi ätit!
Hög kvalitet på både mat och service
Trevlig atmosfär och personal
Prisvärt

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Emily189839
Omdömet skrevs 15 juni 2021 från mobil enhet

Alltid lika spännande meny, har varit här flera gånger med familj och vänner och blir aldrig besviken. En av Malmös bästa restauranger, rekommenderas varmt!

Datum för besöket: april 2021
Tack _san489

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!