“En minnesrik smakresa”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 2 av 962 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Följ med oss på en kulinarisk resa genom Vietnam i Sverige. Vi jobbar tillsammans med våra svenska bönder och låter råvarorna stå i fokus. Närproducerade råvaror med vietnamesiska smaker i modern tappning. Vårt kök lyfter fram råvaror från hav, äng och skog. Vår filosofi är att lyfta fram gemenskapen mellan kära, vänner och kollegor med säsongens råvaror i en varm och kärleksfull atmosfär. Varmt välkomna.

Smaker som balanseras perfekt, roliga och mycket goda ölsorter från lokalt bryggeri. En fantastisk personal som kan massor och gärna pratar en stund om allt från svampplockning till att ge restaurang tips i Malmö. Vi har haft en av våra bästa restaurangbesök någonsin ikväll.

Datum för besöket: juli 2021
Tack SofiaHedman

Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Omtänksam och hjälpsam personal som brinner för det som serveras. Hög kvalitet på maten och spännande koncept med fina lokala råvaror och vietnamesiska rätter, extra plus för ett särskilt ölpaket som komplement till det mer konventionella vinpaketet.

Snyggt med samma meny som antingen ”köttig” eller vegetarisk, båda var riktigt bra.

Hit kommer vi gärna tillbaka nästa gång vi är i Malmö!

Datum för besöket: juni 2021
Tack B8653HJlarsk
Omdömet skrevs 15 juni 2021 från mobil enhet

Den växtbaserade menyn är det godaste vi ätit!
Hög kvalitet på både mat och service
Trevlig atmosfär och personal
Prisvärt

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Emily189839
Omdömet skrevs 15 juni 2021 från mobil enhet

Alltid lika spännande meny, har varit här flera gånger med familj och vänner och blir aldrig besviken. En av Malmös bästa restauranger, rekommenderas varmt!

Datum för besöket: april 2021
Tack _san489
Omdömet skrevs 24 maj 2021 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera denna restaurang
Rätterna var fantastiska och bra vinpaket.
Personalen hade ett härligt bemötande och presenteradet av mat och vin tydde på kunskap och intresse för sitt jobb

Datum för besöket: maj 2021
Tack weronicah2015

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!