“Fantastisk mat och personal”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 3 av 953 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Följ med oss på en kulinarisk resa genom Vietnam i Sverige. Vi jobbar tillsammans med våra svenska bönder och låter råvarorna stå i fokus. Närproducerade råvaror med vietnamesiska smaker i modern tappning. Vårt kök lyfter fram råvaror från hav, äng och skog. Vår filosofi är att lyfta fram gemenskapen mellan kära, vänner och kollegor med säsongens råvaror i en varm och kärleksfull atmosfär. Varmt välkomna.

Kan varmt rekommendera denna restaurang
Rätterna var fantastiska och bra vinpaket.
Personalen hade ett härligt bemötande och presenteradet av mat och vin tydde på kunskap och intresse för sitt jobb

Datum för besöket: maj 2021
Tack weronicah2015

Omdömet skrevs 29 mars 2021

Fick en middag av mina syskon i födelsedag och jag fick välja vart vi skulle äta. Valde Restaurang Que då jag varit intresserad av att pröva den ett tag.
Maten och servicen levde verkligen upp till mina förväntningar.
Det var väldigt mycket smak i varje rätt som serverades. Vid varje servering fick vi en tydligt beskrivning av rätterna. Intressant och väldigt gott.
Service personalen var vid vårt bord titt som tätt och säkerställda att vi hade allt vi ville och att vi var nöjda.
Var en riktigt bra helhetsupplevelse som jag gärna vill uppleva igen och varmt rekommenderar då man uppskattar god mat.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Linspa
Omdömet skrevs 28 mars 2021

Man behöver inte förbeställa meny, vegetarisk eller kött. Trots det argumenterar restaurangen att inte avbeställda kuvert debiteras eftersom maten måste kastas. Jag bokade 12 kuvert men vi kom 11. Vi hann dessutom inte äta 12 stycken desserter innan stängning eftersom vi beställt tårta genom restaurangen. Vi fick betala 12 kuvert och 12 desserter men inget erbjudande att ta med desserterna hem eller att äta det 12:e kuvertet. Trots pandemi kan restaurangen ta bättre omsorg om kundens plånbok...

Det som serverades, valmöjligheterna och servicen och lokalerna var perfekt och precis det vi behövde.

Datum för besöket: mars 2021
Tack thomaslV6024WN
TeamQue, General Manager på Restaurang Que, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2021

Det är viktigt för oss att förebygga svinn, tillredning av vår meny tar några dagar från råvaror till servering sen avbokning leder till mer svinn än beräknat. Efter en undersökning av vårt kassaregister tog vi betalt för 11 personer dock förmedlades detta inte tydligt vid betalning vilket vi ber om ursäkt för.

Vi förstår att det är svårt att hålla den restriktiva tiden som finns,, tyvärr var det inte möjligt att ta med dessert då det är bl.a. glass och fick också gå till svinn då den redan fått tina upp. Återigen var det mycket dåligt av oss att inte informera er om detta på plats för att undvika missförstånd.

Omdömet skrevs 22 januari 2021

Nyårsmenyn för avhämtning var utsökt och kom med utmärkta instruktioner för färdigställning och uppläggning. Förgyllde verkligen vårt nyårsfirande.

Datum för besöket: december 2020
Tack peterdA4151VO
Omdömet skrevs 18 januari 2021

Det här var riktigt bra. Mycket gott, smidig avhämtning och bra instruktioner för uppvärmning och upplägg!

Datum för besöket: december 2020
Tack Ajasu

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!