“Avsmakningsmeny hemleverans”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 2 av 959 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 5 december 2020 från mobil enhet

Que levererar som alltid: Da nang meny med hemleverans. Supergott , vackert och med en trevlig och familjär ton. Beställ!!! (Gillar ni inte detta så har ni tyvärr dålig smak)
Tack Que!❤️

Datum för besöket: december 2020
Tack martinsD7312ZH

Omdömet skrevs 27 november 2020 från mobil enhet

Maten är fantastisk, serveras i mysig atmosfär och med fantastisk service. Detta var mitt andra besök och det kommer bli fler!

Tack annalovisa_91
Omdömet skrevs 21 november 2020 från mobil enhet

Både mat, dryck och service var utmärkt. Svårt att äta så här bra veganskt. Bra matchade viner till maten och bra avstånd mellan borden.

Datum för besöket: november 2020
Tack Brainer1
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Vi åt det vegetariska alternativet med 4 rätters avsmakningsmeny inkl vinpaket. Ambitionen är tydligt hög men leveransen långt ifrån densamma. Rätterna varierade i kvalitet med såväl smak som verklig komplexitet. Servitören var uppenbart ointresserad och tog också betalt för delar som inte levererades. Det finns långt bättre restauranger än det här i Malmö!
Med två ord: pretentiöst och överreklamerat!

Tack martingB5376NE
TeamQue, Owner på Restaurang Que, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2020

Hej,
Vi beklagar att vi inte kunde nå era förväntningar. Om ni nämner de misstag ni anser vi gjort på plats gör vi allt i vår makt för att gott göra er, speciellt om vi missat leverera något ni beställt, om ni kände annat missnöje berätta gärna på plats så vi kan tillgodogöra er.

Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt ambitiöst och kreativt. Otroligt god mat men spännande smaker. Ljuvlig personal och service. Ett himmelrike för den som är vegan, men även för allätaren.

Tack MoMe91

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!