“Parmiddag”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 2 av 946 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan från mobil enhet

Både mat, dryck och service var utmärkt. Svårt att äta så här bra veganskt. Bra matchade viner till maten och bra avstånd mellan borden.

Datum för besöket: november 2020
Tack Brainer1

Vi åt det vegetariska alternativet med 4 rätters avsmakningsmeny inkl vinpaket. Ambitionen är tydligt hög men leveransen långt ifrån densamma. Rätterna varierade i kvalitet med såväl smak som verklig komplexitet. Servitören var uppenbart ointresserad och tog också betalt för delar som inte levererades. Det finns långt bättre restauranger än det här i Malmö!
Med två ord: pretentiöst och överreklamerat!

Tack martingB5376NE
TeamQue, Owner på Restaurang Que, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej,
Vi beklagar att vi inte kunde nå era förväntningar. Om ni nämner de misstag ni anser vi gjort på plats gör vi allt i vår makt för att gott göra er, speciellt om vi missat leverera något ni beställt, om ni kände annat missnöje berätta gärna på plats så vi kan tillgodogöra er.

Väldigt ambitiöst och kreativt. Otroligt god mat men spännande smaker. Ljuvlig personal och service. Ett himmelrike för den som är vegan, men även för allätaren.

Tack MoMe91
Omdömet skrevs 21 oktober 2020

En fantastisk upplevelse att besöka Que!Goda nya smaksensationer och vackert upplagt! Vilken fantasi att komma på alla dessa smårätter! Trevlig personal som berättar mycket om mat och dryck! Lärorikt!

Tack P1616BVjeanettem
Omdömet skrevs 19 oktober 2020

Riktigt trevlig restaurang med mycket vällagad mat, verkligt sinne för detaljerna och till detta en trevlig personlig service, vinpaketet var välkomponerat med en hel del djärva satsningar som faktiskt gick hem.
Rekommenderas starkt, inte billigt men väl värt priset.

Tack L2618LOrichardt

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!