“Väldigt ambitiöst och kreativt.”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 2 av 946 Restauranger i Malmö

Väldigt ambitiöst och kreativt. Otroligt god mat men spännande smaker. Ljuvlig personal och service. Ett himmelrike för den som är vegan, men även för allätaren.

Tack MoMe91

Omdömet skrevs 21 oktober 2020

En fantastisk upplevelse att besöka Que!Goda nya smaksensationer och vackert upplagt! Vilken fantasi att komma på alla dessa smårätter! Trevlig personal som berättar mycket om mat och dryck! Lärorikt!

Tack P1616BVjeanettem
Omdömet skrevs 19 oktober 2020

Riktigt trevlig restaurang med mycket vällagad mat, verkligt sinne för detaljerna och till detta en trevlig personlig service, vinpaketet var välkomponerat med en hel del djärva satsningar som faktiskt gick hem.
Rekommenderas starkt, inte billigt men väl värt priset.

Tack L2618LOrichardt
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Maten var fantastisk. Rekommenderar deras avsmakningsmeny och tillhörande vinpaket. Grym service och trevligt bemötande. Vi lärde oss mycket och fick en mycket fin kväll.

Tack X3514KRtobiasw
Omdömet skrevs 10 oktober 2020

Man kan inte få nog av Quê. Varje meny har varit en fröjd!
Kan mer än varmt rekommendera att ni ger denna restaurang en chans.

Tack Tub L

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!