“Denna restaurang måste upplevas! ”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 2 av 947 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Denna restaurang måste upplevas! Maten presenteras med ett öga för detaljer och smakerna är himmelska. Personalen transcenderar alla förväntningar och miljön är super mysig. Jag har bara gott att säga om min upplevelse här. Här får du vad du betalar för och lite till. 5/5!

Datum för besöket: september 2020
Tack 152jacobw

1923 av 276 omdömen

Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Fantastiskt goda, spännande och vackra rätter.
Klart prisvärt med tanke på presentationerna och smakerna! Både vinmenyn och ölmenyn var goda.
Personalen hade humor och kom med rätterna med perfekt mellanrum.

Datum för besöket: september 2020
Tack maudh647
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Spännande smaker med massvis med överraskningar, suverän och kunnig servitör! Cigarrerna var helt underbara. Levande ljus skulle varit en mysig grej att lägga till.
Tusen tack och på återseende!

Tack camillahag
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Flera rätter var välkomponerade, men helhetsintrycket är ändå ganska platt. Malmö har bra vietnamesisk mat i en lägre prisklass (Namdo Mrs Saigon) och detta bjöd på sämre smakupplevelser. Det var vackert och i någon del intressant, men aldrig riktigt smakrikt vilket verkligen förvånade mig mig. Vi beställde stora avsmakningsmenyn, jag var hungrig efteråt vilket aldrig hänt tidigare. Det märkligaste var att vi fick frågan om vi var mätta, svarade nej, och skrattande fick kommentar om att vi kan gå och äta falafel efteråt. Läget inte roligt med mycket trafik utanför.

Tack Anna-Lena D
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Har velat äta här sedan restaurangen öppnade. Hört så mkt gott om det vietnamesiska köket och att då verkade det som en mkt god idé att få äta en härlig avsmaksmeny i Malmö.

Men, antingen är det vietnamesiska köket inte så himla gott som i övriga asiatiska länder eller så har man här misslyckats.

Maten var generellt sett mkt söt. Vi saknade verkligen det syrliga och salta i nästan alla rätter. Här fanns ingen balans och det mesta föll rätt platt.

Ambitionen finns där, men smakerna uteblir. Att det dessutom är dyrt gör inte saken bättre då det ökar förväntningarna. Kan tyvärr inte rekommendera.

Tack 636saharh

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!