“Spännande smaker massvis med överraskningar”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 6 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Spännande smaker med massvis med överraskningar, suverän och kunnig servitör! Cigarrerna var helt underbara. Levande ljus skulle varit en mysig grej att lägga till.
Tusen tack och på återseende!

Tack camillahag

Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Flera rätter var välkomponerade, men helhetsintrycket är ändå ganska platt. Malmö har bra vietnamesisk mat i en lägre prisklass (Namdo Mrs Saigon) och detta bjöd på sämre smakupplevelser. Det var vackert och i någon del intressant, men aldrig riktigt smakrikt vilket verkligen förvånade mig mig. Vi beställde stora avsmakningsmenyn, jag var hungrig efteråt vilket aldrig hänt tidigare. Det märkligaste var att vi fick frågan om vi var mätta, svarade nej, och skrattande fick kommentar om att vi kan gå och äta falafel efteråt. Läget inte roligt med mycket trafik utanför.

Tack Anna-Lena D
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Har velat äta här sedan restaurangen öppnade. Hört så mkt gott om det vietnamesiska köket och att då verkade det som en mkt god idé att få äta en härlig avsmaksmeny i Malmö.

Men, antingen är det vietnamesiska köket inte så himla gott som i övriga asiatiska länder eller så har man här misslyckats.

Maten var generellt sett mkt söt. Vi saknade verkligen det syrliga och salta i nästan alla rätter. Här fanns ingen balans och det mesta föll rätt platt.

Ambitionen finns där, men smakerna uteblir. Att det dessutom är dyrt gör inte saken bättre då det ökar förväntningarna. Kan tyvärr inte rekommendera.

Tack 636saharh
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bokade restaurangen efter att ha läst de höga betygen på TripAdvisor. Vi beställde stora menyn 5 rätter 675 kr med tillhörande vinpaket 475 kr. Servicenivån var hög, lokalen enkel, maten var ojämn och serverad i små portioner där vissa rätter var medelmåttiga och andra fantastiska. Vinpaketet var väl anpassat till de olika rätterna, dock snålt innehåll. Sammanfattningsvis - en trevlig kväll som dock inte motsvarade förväntningarna med tanke på priset.

Datum för besöket: juli 2020
Tack PAL031
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Maten var okay men det känns som om de försöker väldigt mycket men inte riktigt lyckas. Maten var inte värd det höga priset som vi fick betala och läget är inte heller optimalt. Inredningen var inte alls mysig men servicen var väldigt bra. Synd.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack alejandrovZ7438RM

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!