“Fantastiskt!”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 3 av 958 Restauranger i Malmö

En restaurang i toppklass! Vilken personal och vilken mat! En smakupplevelse! Riktigt riktigt bra! Wow!

Tack 422kajsaa

FANTASTISKT vilken otrolig upplevelse från början till slut. Trevlig personal (Samuel) som beskrev och serverade allt till vårt sällskap. Vi kommer garanterat hit igen.

Tack markuslG9626UO

Smaker, presentation, vin, personal - allt var fantastiskt! Skulle rekommendera alla att unna sig denna matupplevelse, speciellt om gillar vietnamesisk mat. Kommer absolut återvända för mer!

Tack hannahtO9869NS

En mycket trevlig kväll i gemytlig atmosfär men utmärkt mat. Vi valde den icke vegetariska menyn "Hanoi" som erbjöd en lång rad av trevlig smårätter som i princip alla var uppskattade av sällskapet.
Ägaren själv serverade och gav en personlig touch till upplevelsen, och berättade gärna om sin bakgrund och inspiration från matlagning från sin hemmaby (Que) i Vietnam.
En plus för en trevlig Öl-meny.

Tack 349andersd
Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Fantasifullt, smakrikt och prisvärt. En gourmeisk upplevelse med en kombination av vegetariskt, fågel, fisk och kött

Tack Anna V

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!