“Mycket trevlig kväll!”
Omdöme om Restaurang Que

Restaurang Que
Rankad som nr 3 av 945 Restauranger i Malmö

Mycket bra service! Vi åt avsmakningsmeny HaNoi, spännande kombinationer och vackert presenterat. Passande dryckespaket öl som var perfekt i kombination med maten.

Datum för besöket: juni 2020
Tack MagnusR933

Omdömet skrevs 18 maj 2020 från mobil enhet

Andra besöket och vi blev inte besvikna. Fantastisk mat och fint presenterat. Trevlig personal. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: maj 2020
Tack R6317LPjohana
Omdömet skrevs 3 april 2020 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse! Begränsad meny och kockar dom gör sllt från tillsgning till servering. Spännande smsker och perfekt service! Kvarterskrogen möter fine dining!

Datum för besöket: april 2020
Tack anderss569
Omdömet skrevs 23 februari 2020

Spännande, innovativa och oväntade smakkombinationer som läggs upp snyggt. Mysig och intim miljö, trevlig personal med goda kunskaper om mat och dryck. Ett ställe att sitta länge på och bara njuta. Hit går man med någon man verkligen vill spendera tid med.

Datum för besöket: februari 2020
Tack TinaB3467
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bästa restaurangen jag testat i Malmö! Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Maten är fantastiskt god och noga utvald. Har varit här två gånger och kommer komma tillbaka igen!

Datum för besöket: februari 2020
Tack reseknasen

Resenärer som tittade på Restaurang Que tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Que? Berätta vad du tyckte!